تنور داغ تخلفات در نانوایی‌های مشهد

تنور داغ تخلفات در نانوایی‌های مشهد

رئیس بازرسی اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه عمده تخلفات در حوزه نانوایی‌ها اتفاق می‌افتد، گفت: 167پرونده به ارزش 4 میلیارد ریال در مهرماه برای نانوایی‌ها تشکیل و به تعزیرات ارسال شد.
امیر دلداری در گفت‌وگو با قدس‌آنلاین اظهار کرد: بیشترین تمرکز و اولویت گشت‌های بازرسی روی بحث نان، مرغ، تخم‌مرغ و میوه است؛ 30 پرونده درخصوص گران‌فروشی مرغ به ارزش 20 میلیارد و 535 میلیون ریال بود که به تعزیرات ارسال شد.
دلداری با بیان اینکه 35پرونده تخلف به ارزش 700میلیون ریال نیز در مورد تخم‌مرغ تشکیل شد، از 80 پرونده تخلف درخصوص میوه به ارزش 400میلیون ریال خبر داد.
وی گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و کم‌فروشی را در صدر تخلفات اصناف مشهد عنوان کرد و گفت: در نانوایی‌ها عرضه خارج از شبکه نیز اتفاق می‌افتد.
دلداری با اشاره به سامانه «نانی نو» از امکان رصد دقیق تخلف‌های نانوایی‌ها خبر داد و افزود: فروش عمده نان، پخت و عرضه نان کمتر از سهمیه آردی که دریافت کرده‌اند از دیگر تخلف‌های نانوایان بوده که برای ما کاملاً شفاف است و برخورد صورت می‌گیرد.
رئیس بازرسی اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه تخلف‌ها در یک سال اخیر کاهش 20درصدی داشته است، علت این امر را رکود بازار و کاهش قدرت خرید مردم عنوان کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه