بازداشت یکی از اعضای ارشد نظام پزشکی مشهد

بازداشت یکی از اعضای ارشد نظام پزشکی مشهد

در پی حواشی ایجاد شده در نظام پزشکی مشهد و همراهی عده‌ای معدود از پزشکان با آشوبگران خیابانی و عاملان اغتشاش، یکی از اعضای ارشد نظام پزشکی مشهد که نقش اصلی در این جریان داشت، پس از شکایت تعدادی از پزشکان مشهدی و اعلام انزجار از اقدامات هنجارشکنانه صورت گرفته با ورود قاطع دستگاه قضایی بازداشت شد.


حدود دو هفته پیش تعداد کمی از پزشکان مشهدی که در جامعه بزرگ و معتقد پزشکی دیده نمی‌شوند، با خط‌گیری از برخی جریان‌های آشوبگر و برانداز ابتدا مقابل نظام پزشکی مشهد تجمع کرده و لیدرهای این جریان شروع به سر دادن شعارهای ساختارشکنانه می‌کنند. در ادامه با هدایت عده‌ای از این پزشکان هنجارشکن، آن‌ها به داخل ساختمان نظام پزشکی مشهد رفته و همچنان دست از رفتارهای غیرقانونی برنمی‌دارند. لایه‌های نفوذ زمانی روشن‌تر می‌شود که یکی از مسئولان ارشد نظام پزشکی مشهد هم با این افراد همراهی ویژه‌ای می‌کند.
پس از آرام شدن ماجرا و همراهی نکردن جامعه بزرگ و قانونمدار پزشکی مشهد با عده‌ای هنجارشکن در نهایت روز بعد جمعی از پزشکان انقلابی و معتقد مشهدی با حضور در سازمان نظام پزشکی مشهد از این واقعه اعلام انزجار کرده و با امضای یک طومار از دستگاه قضایی می‌خواهند هرچه سریع‌تر با این عده اندک بر اساس قانون برخورد شود.
این ماجرا ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی به دست ما رسید که نشان می‌داد این مقام مسئول و هنجارشکن در سازمان نظام پزشکی مشهد با دستور مقام قضایی در دادسرای مشهد بازداشت شده است.
پس از آنکه ضابطان قضایی، این فرد هنجارشکن را دستگیر کردند، به دادسرای مشهد منتقل شد و در یکی از شعبه‌های ویژه مورد تفهیم اتهام قرار گرفت. تحقیقات درباره دیگر اقدامات غیرقانونی این پزشک ادامه دارد.

خبرنگار: عقیل رحمانی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه