همراهی نکردن مردم  عامل خنثی شدن توطئه‌ها

همراهی نکردن مردم  عامل خنثی شدن توطئه‌ها


استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای اداری استان گفت: مردم خراسان رضوی با همراهی نکردن با معاندان در اغتشاشات، همه توطئه‌ها را خنثی کردند.
نظری در جلسه شورای اداری خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد شهدای امنیت و شهدای حرم شاهچراغ(ع) گفت: با همراهی نکردن مردم، تیر دشمنان و معاندان در کشور و به خصوص استان به سنگ خورد و با حضور گسترده مردم در دفاع از نظام مقدس انقلاب اسلامی صحنه‌های دیگری از پیوستگی مردم با نظام جلوه‌گر شد.
استاندار خراسان رضوی افزود: تمرکز دشمن روی نسل جوان و دانشجویان است. شاید تعدادی تحت تأثیر عملیات روانی قرار گیرند؛ اما آحاد مردم و دانشجویان در اتصال نظام اسلامی و دیانت هستند و با وجود تلاش گسترده رسانه‌ای دشمن، حامی و حافظ نظام انقلاب اسلامی هستند و این مسیر با بصیرت انقلابی ادامه خواهد یافت.
به گزارش صدا و سیما، نظری تأکید کرد: بیش از هر زمان دیگری موضوع جهاد تبیین احساس می‌شود. اگر تبیین صورت نگیرد، دشمن از این خلأ استفاده خواهد کرد. همه مدیران و مسئولان باید در این مسیر فعال باشند و از مناسبت‌های مختلف برای جهاد تبیین استفاده کنند. دستگاه‌های فرهنگی نیز باید فعالیت مضاعفی در این زمینه داشته باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه