هیئت عبدالله بن الحسن(ع) میزبان سخنگوی دولت در تریبون آزاد

هیئت عبدالله بن الحسن(ع) میزبان سخنگوی دولت در تریبون آزاد

سخنگوی دولت با حضور در جمع جوانان و مخاطبان هیئت عبدالله بن الحسن(ع) پاسخگوی سؤالات و شبهات آنان بود.


به گزارش خبرگزاری فارس،  جمعه ۶ آبان‌ماه، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در جمع جوانان و مخاطبان هیئت عبدالله بن الحسن(ع) حضور پیدا کرد و پاسخگوی سؤالات و شبهات آنان بود. این برنامه با شعار «انفعال ممنوع» و «گفت‌وگو راه حل بسیاری از مشکلات است»  برگزار شد.
این برنامه در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مطالبه‌گری  از مسئولان و با توجه به اتفاقات اخیر در هیئت عبدالله بن الحسن(ع)  برگزار و با استقبال مردمی هم مواجه شد و سؤالات به صورت صریح و شفاف مطرح می‌شد. زمان این برنامه دو ساعت پیش‌بینی شده بود که با استقبال مردمی، تا سه ساعت به طول انجامید و سخنگوی دولت نیز با سعه‌صدر پاسخگوی سؤالات بود.
در این جلسه هیئتی‌ها موضوعاتی از قبیل معیشت مردم و کوچک شدن سفره آنان، تأثیر اصلاحات اقتصادی دولت بر معیشت مردم، فساد در برخی دستگاه‌ها و نهادها، وعده‌های دولت در خصوص فضای مجازی و تعطیلی کسب‌وکارهای مردم، ساخت ۴میلیون مسکن و گرانی مسکن، تفاوت نگاه رئیس جمهور به معترض و اغتشاشگر، اهمیت دولت به موضوع نخبگان و… را مطرح کردند.
هیئت عبدالله بن الحسن(ع) بنا دارد این جلسات را ادامه دهد و هیئت را حلقه واسط بین مردم و مسئولان قرار دهد و با تمام همت خود صدای تمامی اقشار جامعه در هر لباسی را به مسئولان برساند.
در این مراسم حنیف طاهری مداح اهل بیت(ع)، مهدی عرفاتی مدیرعامل خبرگزاری ایسنا و سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی نیز حضور داشتند.
پیش از این، سخنگوی دولت در پی اعتراضات و اغتشاشات اخیر با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه قم، ساعت‌ها پای سؤالات و حرف‌های دانشجویان نشست و با سعه‌صدر بالایی پاسخگوی آنان بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه