مسکن و اشتغال، اولویت اصلی مدیران است

استاندار خراسان رضوی:

مسکن و اشتغال، اولویت اصلی مدیران است

استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع اشتغال و مسکن در خراسان رضوی اولویت کاری مدیران است و امیدواریم بتوانیم در این حوزه با مشارکت مردم اقدامات مناسبی انجام دهیم.


به گزارش مهر، یعقوبعلی نظری در آیین تخصیص واحدهای طرح نهضت ملی مسکن نیشابور اظهار کرد: دشمن طمع کرده تا ارتباط دینی و معنوی ما را با هویت ملی قطع کند؛ اما تیرشان به سنگ خورد و نظام جمهوری اسلامی الگوی بسیاری از جوامع است.
نظری افزود: برخی مشکلات در کشور وجود دارد؛ اما این مشکلات ناشی از عملکرد ضعیف مدیران و افراد بوده نه حکومت اسلامی و دینی که از لحاظ کلی وجود آن درست و کامل است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اعتراضات اخیر در خراسان رضوی اظهار کرد: صف مردم با همه مشکلات از صف کسانی که اتصال به دشمنان و معاندان دارند، جداست و خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه منور امام هشتم(ع) از جایگاه خاص و مهمی برخوردار است. از این رو برنامه‌ریزی‌هایی از سوی دشمنان در این استان انجام شده بود.
نظری ادامه داد: پیشرفت پروژه‌های مسکن در خراسان رضوی لحظه به لحظه رصد می‌شود و به همین دلیل سرکشی‌هایی بدون اطلاع از پروژه‌ها در استان داریم تا هر چه زودتر این پروژه‌ها به اتمام برسند و در اختیار مردم قرار گیرند.
استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: در ۶ماهه گذشته ۳۰درصد اشتغال کشور به استان خراسان رضوی اختصاص یافته بود و از سال گذشته تاکنون ۱۳۰ هزار اشتغال در خراسان رضوی ایجاد شده است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه