دوست دارم به بارسا برگردم

اینیستا:

دوست دارم به بارسا برگردم

اسطوره باشگاه بارسلونا، که این روزها در ژاپن فوتبال بازی می‌کند می‌گوید پس از پایان فوتبالش دوست دارد به بارسا برگردد.


آندرس اینیستا، یکی از اسطوره‌های باشگاه بارسلونا است که از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید. اینیستا با پیراهن بلوگرانا به یکی از بزرگ‌ترین هافبک‌‌های دنیای فوتبال تبدیل شد و سال‌ها بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست.
اینیستا در سال 2018 بلوگرانا را ترک کرد و به ژاپن رفت تا با باشگاه ویسل کوبه قرارداد امضا کند. این پایان دوران پرافتخار 16 ساله حضورش در بارسلونا بود. اینیستا با پیراهن تیم محبوبش چهار بار فاتح چمپیونزلیگ شده بود.
ستاره سابق بارسا که این روزها در ویسل کوبه ژاپن بازی می‌کند در مصاحبه خود با یک پادکست اسپانیایی گفت:« این‌طور نیست که دلم نخواهد به بارسا برگردم. خیلی هم خوشحال می‌شوم ولی مسئله اینجاست که دوران من به عنوان فوتبالیست گذشته است و دیگر نمی‌توانم با بچه‌هایی که الان آنجا بازی می‌کنند رقابت کنم. دوست دارم به بارسا برگردم. دوست دارم یاد بگیرم و بعد به عنوان یک مربی یا در نقش مدیر ورزشی به باشگاه خدمت کنم. 
اول باید در حوزه‌های مختلف آموزش ببینم و تمرین کنم. باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید».
اینیستا در مورد چشم انداز بارسلونا در فصل جاری و کاری که همتیمی سابقش ژاوی به عنوان سرمربی انجام می دهد، گفت:اتفاقی که در این فصل افتاد شبیه یک معجزه است. من آن‌ها را به عنوان یک تیم بزرگ می‌بینم که در همه جنبه‌ها کامل هستند و حضور ژاوی در این فصل کمک‌کننده خواهد بود. فصل هنوز طولانی است و من امید زیادی دارم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه