رحمتی ترمز استقلال را کشید

ادامه صدرنشینی پرسپولیس

رحمتی ترمز استقلال را کشید

هفته دهم لیگ برتر با ادامه صدرنشینی پرسپولیس و توقف استقلال به پایان رسید. پنجشنبه و در یکی از دیدارها تیم‌های پرسپولیس تهران و ملوان انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.


​​​​​​​«یورگن لوکادیا» (۷۸) برای پرسپولیس گلزنی کرد. سرخپوشان با کسب این برد اقتصادی، ۲۱ امتیازی شدند و صدر جدول را که چند ساعت در اختیار سپاهان بود، پس گرفتند.در این بازی ملوان با وجود قعرنشینی بازی پایاپایی را به نماش گذاشت به طوری که اگر هوش و فرصت طلبی لوکادیا نبود احتمالاً بازی با تساوی تمام می شد. این بازی البته جنجال‌های زیادی را هم به خود دید که حاصل آن اخراج مازیار زارع، سرمربی ملوان بود که به داوری اعتراض شدید داشت. در همان ساعت ها سپاهان با مورایس دمار از روزگار بردیف و تراکتورسازی درآورد و با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد تا نفس به نفس صدرنشینان همچنان حرکت رو به جلوی خود را حفظ کند. 
در نیمه اول این مسابقه محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور با دریافت کارت قرمز در دقیقه ۲۱ اخراج شد. این اتفاق باعث شد تا «قربان بردیف» سرمربی تراکتور «صفا هادی» را از زمین خارج و به جای اخباری، رضا کاخ ساز را به درون دروازه بفرستد.این نیمه با برتری 3 بر صفر سپاهان تمام شد اما در نیمه دوم تراکتور با وجود ۱۰ نفره بودن، زهردارتر نشان داد و با حضور کاوه رضایی در زمین، تا آستانه رقم زدن یک معجزه پیش رفت.اما تلاش تراکتوری‌ها برای کامبک ناتمام ماند. در دیگر بازی پنجشنبه بهترین پیروزی نساجی مقابل فولاد رقم خورد.  تیم حمید مطهری که به جاده موفقیت وارد شده 2 بر یک فولاد را شکست داد تا وارد دایره مدعیان شود. تا پیش از آغاز دیدارهای این هفته، فولاد تنها تیم بدون باخت لیگ بود. تنها خط تیره باقیمانده در جدول رده‌بندی، در قائمشهر پاک شد تا هیچ تیم بدون شکستی در لیگ وجود نداشته باشد.
تیم‌های فوتبال مس کرمان و صنعت نفت آبادان هم به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۲بر صفر به سود مس به پایان رسید. 
اما دیدارهای جمعه با بازی  پیکان و هوادار پیگیری شد که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت. در دیدار تیم های گل گهر و ذوب آهن ، شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند حریف خود را یک بر صفر شکست دهند. در این دیدار که به میزبانی تیم سیرجانی برگزار شد، تیم گل گهر با تنها گل دقیقه ۳۸ آرمین سهرابیان بازیکن ملی پوش خود برابر حریف به پیروزی رسید. گل گهر که یک هفته هم طعم صدرنشینی در جدول رده بندی را چشیده با این پیروزی خود را به جمع بالانشینان جدول رساند تا با ۱۸ امتیاز در کنار مدعیان قرار بگیرد. در آخرین بازی دیروز هم آبی‌پوشان تهرانی که در هفته‌های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند. در دقیقه ۸۵ اسماعیل شریفات بازیکن باتجربه آلومینیوم که دقایقی قبل وارد زمین شده بود به خاطر تأخیر در شروع بازی کارت زرد اول را دریافت کرد و به دنبال اعتراض به این کارت و اتفاقات حاشیه‌های پیرامون آن کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد.

خبرنگار: جواد رستم‌زاده

برچسب ها :
ارسال دیدگاه