تیم ملی امید آیا فراموش شده است؟

تیم ملی امید آیا فراموش شده است؟


از آنجایی که بازی‌های مقدماتی المپیک پاریس 11 ماه دیگر برگزار می شود، شاید زمان برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امید به اندازه کافی وجود داشته باشد، اما نباید فراموش کنیم که باشگاه‌ها به تیم ملی امید غیر از زمان فیفادی بازیکن نمی‌دهند و بر این اساس در فرصت‌های باقیمانده تا شروع مسابقات، تیم ملی امید نباید این فرصت را از دست بدهد.
یکی از زمان‌های خوب برای معرفی سرمربی تیم امید پس از پایان بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر است. زمانی که سرمربی تیم ملی امید می‌تواند با تعطیلی بازی‌های لیگ برتر بازیکنان مدنظر خود را به اردو فرابخواند، آن‌ها را ارزیابی کند و از همه مهم‌تر یکی دو بازی دوستانه خوب با تیم پشت سر بگذارد، اما به نظر می‌رسد تیم ملی امید فیفادی پیش رو را از دست خواهد داد.نمی‌توان به باشگاه‌ها بابت همکاری نکردن با تیم ملی امید در روزهای غیر از فیفادی خرده گرفت، به این خاطر که این قانون فدراسیون جهانی است.
شروع فرایند آمادگی تیم ملی امید در فاصله چهار یا پنج ماه مانده به شروع مسابقات، اشتباه بزرگ فدراسیون فوتبال است که متأسفانه همیشه تکرار می‌شود و شاید یکی از دلایل صعود نکردن تیم ملی المپیک در دهه‌های اخیر همین موضوع باشد. اگر سرمربی تیم ملی امید به‌زودی مشخص شود، می تواند برنامه‌ریزی مناسبی برای فیفادی داشته باشد و همین فرصت برای تدارک یک تیم خوب کافی است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه