امیدواری برانکو به تیم کی‌روش

ایران شانس بالایی برای صعود دارد

امیدواری برانکو به تیم کی‌روش

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ قطعاً نظراتش در مورد تیم ملی در جام جهانی پیش رو می‌تواند جالب باشد. او در این‎باره اعلام کرد ایران و دانمارک می‌توانند پدیده‌های جام جهانی باشند.


شانس صعود: من فکر می‌کنم ایران یک شانس کاملاً برابر با سایر هم‌گروهی‌هایش برای صعود دارد. ایران تیم بسیار بزرگی است و هواداران بسیار خونگرمی پشت سر خودش دارد. اگرچه ایران با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه شده و آن‌ها هم تیم‌های خوبی هستند، ولی ایران هم بازیکنان بزرگی دارد. آن‌ها در همه زمینه‌ها موفق به درخشش شده‌اند.
تدارکات ضعیف2006: ما تدارکات خوبی برای جام جهانی 2006نداشتیم. در اردوهای آمادگی کل بازیکنان را در اختیار نداشتیم. برخی از بازیکنان هم مصدوم بودند و با شرایط خوبی به جام جهانی نرسیدند.
سه شانس اصلی قهرمانی:در کنار کرواسی که امیدوارم قهرمان جام جهانی شود، آرژانتین با لیونل مسی مدعی است. برزیل بازیکنان اعجاب‌آوری دارد که قطعاً مدعی خواهند بود و فرانسه هم که مدافع عنوان قهرمانی است دیگر شانس بردن جام است. ولی فکر می‌کنم تیم‌هایی هم خواهند بود که ما را شگفت‌زده می‌کنند. قالب تیم‌ها بازیکنانشان تا هفت روز قبل از جام جهانی درگیر مسابقات باشگاهی هستند و این یعنی پیش‌بینی این دوره بسیار سخت است.
پدیده‌های ایرانی:ایران می‌تواند همه را شگفت‌زده کند. آن‌ها طارمی، جهانبخش، آزمون و انصاری‌فرد را دارند. بسیار می‌شود به آن‌ها امیدوار بود. اگر اردوی تدارکاتی نهایی خوب پیش برود، به نظرم ایران پدیده خواهد بود. دیگر تیم هم به نظرم دانمارک خواهد بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه