از حق میزبانی ایران دفاع می‌کنیم

رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به درخواست استرالیا:

از حق میزبانی ایران دفاع می‌کنیم

فدراسیون بسکتبال استرالیا که پیش از این به همراه فدراسیون نیوزیلند، از اعزام تیم خود به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۲ تهران خودداری کرده بود، اکنون از فیبا درخواست کرده تا بازی دو تیم در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی هم به میزبانی کشور دیگر برگزار شود. 


جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران، در رابطه با این درخواست استرالیا به خبرنگار ایسنا گفت: ملاک ما برای ارتباط و مکاتبه با فدراسیون‌های جهانی و آسیایی، ایمیل آن فدراسیون است. تا به این لحظه چیزی به صورت رسمی و مکتوب نزد فدراسیون ایران نیست. ضمن اینکه ما به هیچ عنوان چنین چیزی را قبول نمی‌کنیم.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در پاسخ به این پرسش که چقدر امکان برگزاری بازی در کشور سوم وجود دارد؟ تصریح کرد: تصمیماتی که فیبا می‌گیرد حداقل باید ۲۰ تا ۲۵ روز مانده به ما اعلام شود که تا این لحظه چیزی رسماً به ما اعلام نکرده‌اند و من فکر می‌کنم فیبا اجازه ورود مسائل سیاسی به ورزش را ندهد و این موضوع چندان مسئله جدی 
نباشد.
وی گفت: به هر حال ما حق میزبانی داریم؛ نمی‌شود این حق میزبانی را از دست بدهیم، به جد مخالف هستیم هر چند که چیزی رسمی به ما اعلام نکرده‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه