پیشرفت خطوط مترو مشهد نیازمند حمایت ویژه دولت است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد

پیشرفت خطوط مترو مشهد نیازمند حمایت ویژه دولت است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: توسعه و پیشرفت خطوط قطار شهری مشهد نیازمند حمایت ویژه دولت است و باید در سطح ملی به این کلانشهر با حضور بیش از ۳۰ میلیون زائر توجه شود.


حسن موحدیان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اولویت شورای ششم و مدیریت شهری مشهد تکمیل فاز‌اول خط سوم مترو از میدان شهدا به سمت حرم رضوی و پایانه مسافربری است.
وی با بیان اینکه شهرداری مشهد اهتمام ویژه‌ای برای اجرای این پروژه دارد، بیان کرد: ساخت هر کیلومتر خط قطار شهری هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه در بردارد که باید دولت نیز در این خصوص کمک ویژه‌ای داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق حاشیه‌ای مشهد نیز اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در نقاط محروم شهر مورد تأکید است و اقدام‌های خوبی در این خصوص در حال اجراست.
موحدیان افزود: باید از استعداد کودکان و نوجوانان ساکن در مناطق حاشیه شهر در رشته‌های مختلف ورزشی استفاده شود و به صورت جدی برای توسعه ورزش در این مناطق اقدام کرد. وی ادامه داد: حال و روز ورزش خراسان خوب نیست و در حال حاضر یک تیم فوتبال لیگ برتری نداریم.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به فرارسیدن روز جهانی عصای سفید، خاطرنشان کرد: هزینه زیادی برای زیبایی شهر صرف می‌شود، اما روشندلان معتقدند از این زیبایی بهره‌ای نمی‌برند و متقاضی توسعه فعالیت‌های مرتبط با این قشر در بخش فرهنگی هستند که باید این خواسته مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه