عزم ملی برای خدمت‌رسانی به زائران

استاندار خراسان رضوی در آیین تجلیل از خدمتگزاران دهه آخر ماه صفر مطرح کرد

عزم ملی برای خدمت‌رسانی به زائران

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه عزم ملی برای خدمت‌رسانی مناسب به زائران دهه آخر ماه صفر ایجاد شد، گفت: از ابتدای کار ظرفیت شورای ملی زیارت در دستور کار قرار گرفت و رئیس جمهور و اعضای مختلف هیئت دولت پای کار بودند.


​​​​​​​یعقوبعلی نظری افزود: با هدایت‌ها و حمایت‌های شخصیت‌های معنوی در استان عزم و اراده بر این است زمینه‌های بهره‌مندی و بهره‌گیری از منبع پرفیض امام رضا(ع) به بهترین وجه از نظر عمق زیارت و گستره موضوعی و کمی برای همه مردم محقق شود. استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برای گسترش موضوع زیارت و خدمت‌رسانی مناسب به زائران دهه آخر ماه صفر عزم ملی و استانی و حضور گسترده مردمی لازم بود که محقق شد.
وی تصریح کرد:در سطح استانی نیز مدیران دستگاه‌های مختلف و تشکل‌های مردمی نیز حضور پیدا کردند. همچنین تعداد زیادی از شهروندان برای اسکان دادن به زائران نام‌نویسی کردند.
استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: امیدواریم با توجه به تجربیات و نگاه ملی و بخش‌های حاکمیتی استانی و محوریت آستان قدس رضوی به سمت تحقق اهداف عالی حرکت کنیم.
نظری با بیان اینکه برخی زیرساخت‌های موجود ضعیف است، افزود: امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوانیم زیرساخت‌ها را تقویت کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از رئیس جمهور، معاون اول، وزیر کشور، وزیر بهداشت، معاون اجرایی رئیس جمهور، مسئولان هلال احمر و وزارت راه و همچنین استاندارانی که در تأمین امکانات برای 
دهه آخر صفر همکاری کردند و یا با حضور در مشهد از نزدیک پیگیر حل مسائل بودند، تشکر کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه