سهم 30درصدی راه‌های خراسان جنوبی از اعتبارات سفر رئیس جمهور

سهم 30درصدی راه‌های خراسان جنوبی از اعتبارات سفر رئیس جمهور

استاندار خراسان جنوبی گفت: یک سوم اعتبارات سفر رئیس جمهور مربوط به ساخت و بازسازی راه‌های این استان است .


به گزارش تسنیم، جواد قناعت در سفر به طبس اظهار کرد: یک سوم اعتبارات سفر رئیس جمهور مربوط به راه های استان است که بیشترین حجم آن هم به دلیل پراکندگی و وسعت زیاد به شهرستان طبس اختصاص یافته است.
استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: از محل اعتبارات سال گذشته 15 میلیارد تومان به بیمارستان طبس و ساخت آشیانه بالگرد اختصاص داده‌ایم. محور مواصلاتی عشق‌آباد - پیرحاجات در سال جاری تأمین اعتبار می‌شود، از محل اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور و متمم سفر اول، اعتباراتی به بخش دستگردان اختصاص خواهد یافت.
وی به مشکلات مطرح شده در این دیدار از جمله کم‌آبی، مرمت قنات‌ها، راه‌ها، معادن و ساخت بیمارستان درمان بستر اشاره و اظهار کرد: مشکلات مطرح شده در جریان سفر شهرستانی و میدانی استاندار که ویژه بخش دستگردان انجام خواهد شد، بررسی و با حضور مسئولان متولی راهکارهای لازم ارائه می‌شود.
قناعت افزود: برای برق‌رسانی به کارخانه سنگ‌شکن شهرداری عشق‌آباد، کمک اعتباری خواهیم کرد تا این طرح در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد. استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مشکلات معادن بخش دستگردان به صورت درون‌استانی قابل حل است، خاطرنشان کرد: باید از منافع معادن در راستای رفع برخی گره‌های بخش و شهرستان استفاده شود.
برق‌رسانی به کارخانه سنگ‌شکن شهرداری عشق‌آباد، مرمت قنات‌ها، کم‌آبی و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی، روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی، تکمیل راه اصلی عشق‌آباد- پیرحاجات، ساخت بیمارستان محلی، توجه ویژه به عشایر منطقه، اشتغال‌زایی و رفع بلاتکلیفی معادن و استفاده حداکثری از ظرفیت آن از مهم‌ترین مشکلات و درخواست‌های مطرح شده در این دیدار صمیمی بود که برای حل برخی موارد، راهکارهای لازم ارائه شد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه