طرح جامع جهاد تبیین تصویب شد

خراسان جنوبی

طرح جامع جهاد تبیین تصویب شد

طرح جامع جهاد تبیین خراسان جنوبی در شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصویب شد.


به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: این طرح شامل سه محور اصلی است که هر یک از دستگاه‌ها به‌ صورت تخصصی عمل خواهند کرد و از ظرفیت‌های مردمی هم استفاده می‌شود.
علی فرخنده افزود: توجه به اصول و مبانی اسلام و انقلاب، دستاوردهای انقلاب و معرفی چهره‌واقعی غرب، سه محور اساسی تبیین از نگاه رهبر معظم انقلاب است. هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی از اهداف اجرای طرح جامع جهاد تبیین است که پس از تصویب برای اجرا ابلاغ می‌شود.
وی گفت: براساس طرح جامع جهاد تبیین، استفاده از ابزار هنر، مستدل و منطقی بیان‌کردن، مسائل جناحی را دخالت ندادن، استفاده از ادبیات نو مبتنی بر اصول، تبیین با پرهیز از تعصبات، استمرار در جهاد تبیین، برقراری رابطه دوستانه با مخاطب، خلاقیت و نوآوری، مبنای فعالیت‌ها قرار می‌گیرد.
وی افزود: شبهه‌افکنی و تحریف حقیقت‌ها و ابهام‌آفرینی در واقعیت‌های عینی از چنان قدرت تخریبی برخوردار است که می‌تواند عناصر فاسد و مفسدی چون یزید را به بالاترین سطح اجتماع امت اسلامی برساند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مقاومت و لزوم جهاد تبیین گفت: تغییر افکار جوانان، افکار عمومی، باورها، ایمان، تغییر ذائقه‌ها و اختلال در دستگاه محاسباتی مردم، مسئولان و خواص از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ نرم و رسانه‌ای است.
وی اظهار کرد: براساس بیانیه گام دوم انقلاب، توجه دادن جوانان به تاریخ انقلاب، زنده نگه‌داشتن شعارهای اصلی انقلاب، تبیین افول نظام سلطه، استفاده از ظرفیت جوانان و تجارب گذشتگان در جهاد تبیین، شکست محاصره تبلیغاتی دشمن و برجسته‌سازی دستاوردها از تکالیف اصلی در جهاد تبیین است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه