امام رضا (ع) سراسر زیبایی و لطف است

محمدرضا علیمردانی، بازیگر «نمور»:

امام رضا (ع) سراسر زیبایی و لطف است

نوعی

محمدرضا علیمردانی که به عنوان یکی از بازیگران اصلی «نمور» در این فیلم حضور دارد درخصوص نقشش می‌گوید: از آنجا که تجربه کار با آقای جعفری را داشتم پس از خواندن فیلم‌نامه از نقش خوشم آمد و از طرفی نقشی که به من پیشنهاد شد نقش اصلی بود و دوست داشتم تجربه نقش اول هم داشته باشم، به همین دلیل، نقش را پذیرفتم و در نهایت به انزلی زیبا رفتیم و کار را با همه سختی‌ها و محدودیت‌های زمانی ضبط کردیم.


این بازیگر با بیان اینکه «نمور» فیلمی در احترام به مقام مادر است، می‌گوید: ادعا نمی‌کنم «نمور» فیلم خاص و بفروشی است و کار بزرگی با ساخت آن انجام داده‌ایم  اما فیلمی است که عاطفه و مهر مادری در سراسر آن جریان دارد و از این جهت مانند فرزندم آن را دوست دارم.  
مجری شب‌های مافیا در پاسخ به این پرسش که چگونه در چند رشته بازیگری، خوانندگی، دوبلوری و اجرا فعالیت می‌کند، گفت: من فقط یک رشته را کار می‌کنم و آن هم بازیگری است. در مشق‌های بازیگری ما همیشه مطرح شده  که یک بازیگر باید بتواند اجرا کند و هر هفته اجرای استندآپ کمدی داشته باشد، استادان ما همیشه می‌گفتند بهتر است یک بازیگر بتواند ساز بزند، بخواند، صداپیشگی کند و... اگر در این حوزه‌ها کوشیدم فقط به این دلیل بوده که هر کدامشان به هنر بازیگری من کمک کرده‌اند بنابراین من فقط در یک رشته تجربه‌اندوزی می‌کنم. 
بازیگر سریال پایتخت4 در پایان از ارادت قلبی‌اش به امام رضا(ع) چنین گفت: من فرزند اول خانواده‌ام هستم. مادر و پدرم سه فرزند پیش از من را از دست دادند؛ یکی به محض به دنیا آمدن، دیگری بعد به دنیا آمدن و یکی چند ماه بعد از حیاتش، پزشکان به پدر و مادر من هشدار داده بودند که دیگر نباید بچه‌دار شوند. پدر و مادرم پس از این ماجرا به مشهد می‌آیند و به امام رضا(ع) متوسل می‌شوند و در حضور آقا عهد می‌بندند اگر فرزندی به دنیا آورند اسمش را محمد بگذارند. پس از به دنیا آمدن من، به احترام جوابی که از امام رضا(ع) گرفتند، رضا را به نام من اضافه می‌کنند و می‌شوم محمدرضا.
پدر و مادر من آن لباسی را که تبرک کرده بودند و آن موقع تن من کردند، هنوز دارند و تن تمام نوه‌هایشان کرده‌اند. با این تفاسیر من جز احترام، می‌توانم حس دیگری به امام رضا(ع)  داشته باشم؟ همه‌اش زیبایی و لطف است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه