ایران قوی با این حوادث به لرزه نمی‌افتد

سید حسن نصرالله با تأکید بر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی:

ایران قوی با این حوادث به لرزه نمی‌افتد

دبیرکل حزب‌الله لبنان روز گذشته در مراسم بزرگداشت علامه سید محمدعلی امین، عالم فقید شیعیان لبنان در شهرک «شقرا» به سخنرانی پرداخت.


​​​​​​​به گزارش مهر، سید حسن نصرالله در ابتدای سخنانش به مسائل سیاسی درونی لبنان پرداخت و گفت: درباره موضوع ترسیم مرز دریایی و میادین نفت و گاز، روزهای سرنوشت‌سازی را پیش رو داریم و امیدواریم پایان خوبی داشته باشد. پرونده ترسیم مرزی اگر به نتیجه مطلوب برسد نتیجه وحدت و همبستگی ملی است.
او در بخش دیگر سخنانش به تحولات منطقه پرداخته و سپس گفت: حکومت داعش ساقط شد اما «داعش» به عنوان یک پروژه و سازمان و آلت دست دیگران همچنان ادامه دارد و کسی که داعش را ساخت و از آن حمایت مالی و تسلیحاتی کرد، ایالات متحده آمریکا بود. دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه سخنان خود به آشوب‌های این روزهای ایران و حجم توطئه و تبلیغات خارجی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: به دلیل مرگ مبهم خانم مهسا امینی، کشورهای غربی غوغا به راه انداختند، در حالی که تهران تأکید کرده بدون هیچ سوگیری تحقیقات در این باره را به سرانجام خواهد رساند، این در حالی است که در انفجار یک مرکز آموزشی شیعیان هزاره در افغانستان بیش از ۵۰ بیگناه شهید شدند، اما کوچک‌ترین صدایی از کسی در نیامد. نصرالله افزود: «دولت‌های پیاپی آمریکا به این درک رسیده‌اند که ایران کشور مقتدر و باعزتی است و از این رو هرگز علیه این کشور جنگ راه نینداخته‌اند و همواره برای پیشبرد نقشه‌های خود به داخل ایران و فتنه‌انگیزی رو آورده‌اند». 
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: مردم عراق چگونه می‌توانند حضور شهید حاج قاسم سلیمانی و ایستادگی ایران در کنار عراق علیه داعش را فراموش کنند؟ چگونه مردم عراق می‌توانند با سعودی که 5هزار انتحاری به عراق فرستاده اظهار دوستی و به جمهوری اسلامی ایران که از هیچ اقدامی برای آزادی عراق دریغ نکرده، عداوت کنند؟ جمهوری اسلامی و ملت و نظام آن از ملت‌های منطقه و از ملت عراق چیزی نمی‌خواهند. تحریک دائم علیه ایران و ملت آن اقدامی شیطانی برای از هم گسستن امت اسلامی است. ایران قوی و عزیز است و با حکمت رهبر و ملت مخلص آن امکان وارد شدن گزندی به آن نیست. دوستداران و محبان جمهوری اسلامی اندوهی به خود راه ندهند زیرا حوادث به مراتب سخت‌تری از شرایط کنونی رخ داده است. جمهوری اسلامی ایران قوی و شجاع‌تر از هر زمان دیگری است. حاکم حقیقی ایران امام مهدی(عج) است. کشورهای غربی و  نیز کشورهای حوزه خلیج فارس در راستای تحریک ملت‌ها علیه جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند. وی خطاب به مردم منطقه گفت: دوست و دشمن خود را بشناسید و اگر نمی‌خواهید با دشمن بجنگید حداقل به آن پناه نبرید زیرا جز خیانت از او نخواهید دید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه