کشف محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در سیستان‌وبلوچستان

همزمان با هلاکت سرکردگان جیش‌الظلم انجام شد

کشف محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در سیستان‌وبلوچستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در زاهدان عصر روز گذشته اعلام کرد این محموله پیرو رصد اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و عوامل آن نیز دستگیر شده‌اند.


در این عملیات 90 قبضه سلاح و 60 هزار انواع مهمات کشف و ضبط شده است. وی تصریح کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی تمام تحرکات دشمنان علیه کشور را زیر نظر دارند و پیش از اینکه دشمنان بخواهند اقدامی انجام دهند، در تور اطلاعاتی آن‌ها گرفتار خواهند شد. در پی اقدامات تروریستی گروهک‌ تروریستی جیش‌الظلم در زاهدان که منجر به کشته‌شدن 19 و مجروحیت 20 تن شد، «عبدالمجید ریگی» و «یاسر شه‌بخش» دو عضو برجسته گروهک تجزیه‌طلب جیش‌الظلم در عملیات ویژه نیروهای حافظ امنیت به هلاکت رسیدند. همچنین یک منبع آگاه پیش از ظهر روز گذشته اعلام کرد عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که یک تک‌تیرانداز بوده و به صورت هدفمند اقدام به شلیک به سمت نیروهای امنیتی کرده است، به هلاکت رسیده است. سپاه پاسداران اعلام کرده به زودی پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به تروریست‌های جیش‌الظلم خواهد داد.

شهید هاشمی، اسوه وحدت و مبارزه با تروریسم
روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اعلام کرد در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان، سرهنگ پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان پس از مجروحیت در این حادثه تروریستی و انتقال به بیمارستان به شهادت رسید. سید حمیدرضا هاشمی با اسم امنیتی «سید علی موسوی» در دوران خدمت در سپاه پاسداران، خدمات قابل توجهی به مردم منطقه داشته و در تأمین امنیت استان سیستان و بلوچستان و همچنین مقابله به اقدامات ضدامنیتی، ضربات مهلکی به تروریست‌ها وارد کرده بود. این شهید، چند سال پیش در حالی که یک افسر جوان بود به مسئولیت مهم معاونت اطلاعات استان سیستان و بلوچستان رسید و در دوران فرماندهی، تحرک ویژه‌ای را در موضوع عملیات‌های موفق علیه گروه‌های تروریستی در منطقه را پایه‌گذاری و با خلاقیت‌ در شناسایی، نفوذ و ضربه به گروهک‌های تروریستی به یکی از فرماندهان موفق اطلاعاتی سپاه تبدیل شد.

اعلام نام چهارمین شهید حادثه زاهدان 
روابط عمومی قرارگاه سپاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق ظهر روز گذشته اعلام کرد با شهادت یکی از بسیجیان طرح امنیت اهل سنت در پی حوادث تروریستی روز جمعه زاهدان، تعداد شهدای این حادثه به چهار تن افزایش یافت. سعید برهان زهی ریگی از بسیجیان طرح امنیت اهل سنت در شهرستان زاهدان در پی جراحات وارده دیروز به شهادت رسید.در حادثه تروریستی زاهدان، پاسدار شهید محمدامین آذشکر و بسیجی شهید محمد امین عارفی نیز در همان ساعات اولیه دعوت حق را لبیک گفته و به شهادت رسیدند.

ورود کمیسیون امنیت ملی مجلس به پرونده فتنه 
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، از ورود کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به وقایع و آشوب‌های اخیر کشور خبر داد. مقتدایی گفت: این هفته کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی دعوت کرده است در کمیسیون حاضر شده و گزارش‌هایی از این حوادث به نمایندگان ارائه کنند. وی تصریح کرد: متأسفانه ضد انقلاب و گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب از اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم سوء‌استفاده کرده و دنبال تحقق اهداف خود در ایران هستند که این موضوع همچون گذشته توسط مردم بصیر ایران خنثی خواهد شد.

خبرنگار: شمس الدین نجفی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه