تکاپوی میثاقیان و جباری برای صعود از لیگ 2

«پیام توس» هم شانس دارد

تکاپوی میثاقیان و جباری برای صعود از لیگ 2


​​​​​​​فصل جدید لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی از یکشنبه 10 مهر آغاز می شود و در پایان تیم‌های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند.برخی از تیم های حاضر در لیگ 2 پیشتر در لیگ برتر حضور داشتند. مثل شاهین شهرداری بوشهر، شهید قندی یزد، داماش گیلان، سپیدرود رشت و...
پاس همدان یکی از تیم های حاضر در این فصل لیگ 2 پیشتر با نام پاس تهران آخرین تیم ایرانی بود که در مسابقات باشگاهی آسیا به روی سکو رفت و بعد از این قهرمانی تاکنون هیچ تیم باشگاهی ایران بر سکوی نخست آسیا قرار نگرفته است.
لیگ 2 این فصل هم جذابیت‌های خاص خود را دارد. مجتبی جباری بازیکن سابق استقلال که در ابتدای فصل صحبت از حضورش در کادر فنی تیم استقلال به میان آمد هدایت تیم نیروی زمینی را بر عهده گرفته است. او وقتی دید شانسی برای حضور در کادر فنی آبی ها ندارد باوجود دریافت پیشنهاد از دیگر تیم های لیگ برتری از جمله هوادار تصمیم گرفت دست به‌کار شود و خودش به عنوان سرمربی وارد گود شود. نیروی زمینی با بازیکنان سرباز همواره مدعی صعود به لیگ یک بود و تاکنون چند بار این اتفاق شیرین را تجربه کرده است.
دیگر تیم مدعی صعود در این فصل از بازی ها داماش گیلان با هدایت اکبر میثاقیان است. مربی ای که تاکنون 6 تیم را از دسته پایین تر به دسته بالاتر آورده است و جزو مربیان رکورددار در این زمینه است. او فوتبال شمال را به خوبی می‌شناسد. اکبر میثاقیان جدا از بازی در ملوان در این تیم و شموشک مربیگری کرده و پیش بینی می شود در صورت عمل به تعهدات مالی از سوی باشگاه، داماش فصل خوبی را سپری کند همان طور که فصل گذشته از لیگ 3 به لیگ2 آمد. ضریب موفقیت تیم داماش به نسبت خیلی از تیم های مدعی در لیگ 2 به این دلیل بیشتر است که در بازی های خانگی به طور جدی از حمایت تماشاگر برخوردار است.
سپیدرود رشت هم انگیزه بسیار بالایی برای صعود به لیگ یک دارد. دیگر تیم محبوب شهر رشت؛ همچنین از پیام توس مشهد ، شهید قندی یزد و نود ارومیه نباید غافل شد و به جمع مدعیان باید تیم مس سونگون را هم اضافه کرد که جایگزین تیم خلیج فارس ماهشهر شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه