هر روز بدتر از دیروز!

«الگری» و باج دادن به همه

هر روز بدتر از دیروز!

یوونتوس این فصل به همه باج می‌دهد.


​​​​​​​از مونزای قعرنشین که برای اولین بار در تاریخش راهی سری آ شده و تا به حال پیروزی را تجربه نکرده بود تا سالرنیتانا، سمپدوریا، فیورنتینا و حتی بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا. فاصله 7 امتیازی با صدر جدول و ایستادن در رتبه هشتم، ثمره تلاش‌های بی‌سرانجام شاگردان الگری در فصل جاری بوده است.
یوونتوس درحالی فصل را تا پایان هفته هفتم، با 10 امتیاز آغاز کرده که حتی فصل قبل نیز آن‌ها عملکردی به مراتب بهتر از فصل جاری داشتند. دومین سال الگری در یوونتوس پس از بازگشت، هرگز خوشایند نیست. 
الگری در آخرین سال حضورش روی نیمکت یوونتوس در مقطع نخست، فصل 2019-2018، سری آ را با پیروزی در هشت بازی متوالی آغاز کرد و شاگردانش تا هفته بیست‌وهشتم، شکست ناپذیر باقی ماندند. این درحالی است که در 28 هفته، یوونتوس تنها در سه دیدار به تساوی رضایت داد و در نهایت نیز با اختلاف 11 امتیازی نسبت به ناپولی، قهرمان شد. فصل بعد و تحت هدایت ساری، یوونتوس نفسگیر از عنوان قهرمانی دفاع کرد و تا روز پایانی، دفاع از عنوان قهرمانی را در رقابت با اینتر، در خطر می‌دید. 
شاگردان ساری، تا پایان هفته هفتم آن فصل، تنها 2 امتیاز از دست داده بودند و نخستین شکست فصل نیز برایشان در هفته پانزدهم مقابل لاتزیو از راه رسید. جایی که تنها در سه دیدار، امتیاز از دست داده بودند.
تحت هدایت پیرلو اما یوونتوس فصل را متزلزل آغاز کرد و تا پایان هفته چهاردهم، اگرچه شکستی تجربه نکرد اما تا پایان هفته هفتم، 8 امتیاز از دست داده بود و در نهایت نیز به کسب رتبه چهارم رضایت داد. این فصل، الگری حتی نسبت به فصل حضور پیرلو و فصل‌اول بازگشت خودش، شروعی متزلزل‌تر را تجربه کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه