مدافع تیم ملی به بیمارستان منتقل شد!

خبر بد برای اسکوچیچ

مدافع تیم ملی به بیمارستان منتقل شد!


تیم فوتبال کایسری اسپور، در شرایطی که سیدمجید حسینی را مثل تمام مسابقات این فصل در ترکیب ابتدایی داشت و علی کریمی را در فهرست خود نمی‌دید، از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب در ورزشگاه اولکر یکی از دیدارهای هفته پنجم سوپر لیگ ترکیه را مقابل تیم رده هفتمی فنرباغچه برگزار کرد، اما این دیدار در کنار نتیجه ضعیف آن‌ها یک اتفاق ناخوشایند هم به همراه داشت.
تیم فوتبال کایسری اسپور در شرایطی که میهمان فنرباغچه بود، با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا ۶امتیازی بماند و نتواند از رتبه دهم جدول سوپر لیگ ترکیه بالاتر برود.
سیدمجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور، در پنجمین بازی فصل خود که حضور ثابت برابر فنرباغچه داشت، دو مرتبه در دقایق ۵۵ و ۴۸ اعلام کرد که نمی‌تواند به کارش ادامه بدهد و در نهایت، به‌خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه سر تعویض شد.
حسینی، در شرایطی به‌خاطر مصدومیت مقابل فنرباغچه تعویض شد که در دقیقه28 پس از یک برخورد با ژوائو پدرو روی زمین افتاد و از هوش رفت تا وضعیت نگران‌کننده‌ای به‌خاطر این آسیب از ناحیه سر داشته باشد. در نهایت و پس از ورود تیم پزشکی به زمین، حسینی توانست به بازی ادامه دهد اما سرانجام، در دقیقه ۵۵ از زمین مسابقه بیرون رفت و برای کنترل میزان مصدومیت، راهی بیمارستان شد تا تحت نظر پزشکان باشد.
این مدافع تیم ملی، در اردوهای گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب ایران بدست آورده و خودی نشان داده بود، اما حالا با این مصدومیت شدید که هنوز شدت آن اعلام نشده، مشخص نیست می‌تواند به اردوی تیم ملی برسد یا خیر. علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور نیز که در این فصل دو بار در سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته، برای دومین مسابقه متوالی به‌خاطر مصدومیت دور از فهرست تیمش برابر فنرباغچه بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه