به همه تیم‌ها لطف می‌کنند جز پرسپولیس

گل‌محمدی در نشست خبری:

به همه تیم‌ها لطف می‌کنند جز پرسپولیس


​​​​​​​سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت تیمش برای برگزاری دیدار هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازیکنان جدیدی که به تیم ما اضافه شده‌اند عاشق پرسپولیس هستند. گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با هوادار به خبرنگاران گفت: در هفته پنجم لیگ هستیم و بازی خیلی مهمی در پیش داریم. این امتیازات به ما کمک می‌کند و هدف اصلی ما کسب ۳ امتیاز است. 
گل‌محمدی افزود: از نظر امکاناتی ضعیف و فقیر هستیم و برنامه‌ای هم برای ورزشگاه‌ها و هتل‌ها نداریم. امکاناتی که برای تیم لازم است وجود ندارد. خودمان هم همین وضعیت را داریم. وضعیت چمن ما هم خوب نیست. در چمن ورزشگاه آزادی، ما و استقلال و تیم ملی بازی می‌کنند. دنبال کیفیت هستیم و می‌خواهیم هواداران از فوتبال لذت ببرند و شرایط برگزاری مسابقات مهیا شود. 
گل‌محمدی درخصوص صحبت‌هایی که درباره هزینه‌های خرید بازیکن برای این تیم در نقل و انتقالات تابستانی می‌شود، گفت: شخصاً دوست دارم درباره مسائل فنی صحبت کنم. این صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌ها غیرواقعی است. سه تیم را می‌شناسم که هزینه‌هایشان از ما بالاتر است. بقیه تیم‌ها را خبر ندارم اما این مسئله مشخص است که ما براساس نیاز و خواسته‌های خود هزینه کردیم. نمی‌خواهم ذهنم را درگیر این موضوعات کنم و باشگاه باید این مسائل را مدیریت کند.
سرمربی پرسپولیس درباره زمان حضور شیخ دیاباته در ترکیب پرسپولیس خاطرنشان کرد: او در بازی امروز حضور نخواهد داشت. شرایط جسمانی دیاباته مهیا نیست و چند هفته‌ کار دارد. اگر این انتقال دو ماه پیش صورت می‌گرفت، اتفاق بهتری می‌افتاد.
او درباره دعوت از بازیکنان پرسپولیس برای اردوی پیش رو و تأثیر آن روی این تیم گفت: این مسئله تأثیر خوبی روی تیم نخواهد گذاشت. نیاز داریم آن‌ها کنار هم هماهنگ شوند. موجب افتخار است از پرسپولیس، ۹ بازیکن به تیم ملی دعوت شوند. برای من و باشگاه، تیم ملی اولویت بوده است و امیدوارم با یک آمادگی خوب، به جام جهانی برویم.
او درباره خریدهای خارجی پرسپولیس به‌خصوص در خط حمله گفت: در همه خطوط باید تقویت‌ شویم. خط حمله سال گذشته پرسپولیس یکی از بهترین خطوط حمله بود. همیشه هم از خط حمله پرسپولیس وقتی وارد زمین می‌شود، انتظار گلزنی داریم. در نقل و انتقالات، تیم باید تقویت شود و در خط حمله هم باید این تقویت را انجام می‌دادیم.
سرمربی پرسپولیس با انتقاد از بازی بدون تماشاگر تیمش مقابل هوادار گفت: فوتبال با تماشاگر بهتر است و ارزش دارد. ما تیم بزرگی هستیم و هواداران زیادی داریم و دوست داریم کنارمان باشند. اینکه همه بازی‌ها با تماشاگر است و بازی ما بدون تماشاگر است، ظلم در حق پرسپولیس است. اگر ورزشگاه پاس قوامین برای حضور هوادار مهیا نیست پس برای برگزاری این دیدار هم نمی‌تواند آماده 
باشد.
گل محمدی در پاسخ به اینکه آیا فوتبال باشگاهی کشور را حرفه‌ای می‌داند، گفت: نمی‌دانم چه بگویم! چراکه خودم هم در این لیگ فعالیت می‌کنم اما نمی‌شود گفت لیگ ما حرفه‌ای است. حتی باشگاه‌های بزرگ فوتبال کشور از داشتن زمین تمرین محروم هستند و دست به دامن ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها می‌شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه