داشتن هالند و آلوارز آرزوی هر مربی است

گواردیولا:

داشتن هالند و آلوارز آرزوی هر مربی است

پپ گواردیولا بسیار خوشحال است که ارلینگ هالند و جولین آلوارز را در اختیار دارد و وعده داد که از آن‌ها همزمان در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.


سیتی به‌تازگی مانوئل آکانجی را از دورتموند جذب کرد. گواردیولا در این خصوص گفت: «از چهار مدافع وسط، آیمریک لاپورت و ناتان آکه مصدوم هستند. ما فقط دو مدافع وسط داشتیم و به همین دلیل آکانجی را خریدیم. از اینکه او را در اختیار دارم، خوشحال هستم».
ارلینگ هالند با ثبت دو هت‌تریک متوالی حالا با 9 گل، صدرنشین جدول گلزنان است. پپ در مورد ستاره نروژی گفت: «ارلینگ 22 ساله است و مشکلی به خاطر بازی‌های متوالی ندارد. یک ماه پیش همه از او انتقاد می‌کردند و حالا همه او را با مسی مقایسه می‌کنند. نمی‌دانم روند گلزنی‌های او در هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت یا خیر، چون نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم. از عملکرد او بسیار راضی هستم و بسیار سریع با تیم سازگار شد».
وی در مورد دبل جولین آلوارز برابر ناتینگهام فارست گفت: «خیلی خوشحالم که آلوارز و هالند را در اختیار دارم. هر مربی آرزوی داشتن چنین مهاجمانی را دارد. جولین یک گل با پای راست زد و یک گل هم با پای چپ. ضربات نهایی او عالی بودند. این فصل از جولین و ارلینگ در کنار هم بیشتر استفاده خواهم کرد».
گواردیولا در مورد تأثیر ادامه حضورش در سیتی روی ماندنی شدن هالند گفت: «من برای سیتی کار می‌کنم نه ارلینگ هالند. خوشحالم که او به سیتی پیوست و امیدوارم سال‌ها همین‌جا بماند. از آینده خبر ندارم ولی هالند درحال‌حاضر در سیتی راحت است».

برچسب ها :
ارسال دیدگاه