مشکل آب 3 روستای شهرستان مرزی رفع شد

مشکل آب 3 روستای شهرستان مرزی رفع شد

یک هزار و 800متر شبکه توزیع آب در سه روستای شهرستان مرزی صالح‌آباد به همت خیر آبرسان کشور حاج‌اکبر ابراهیمی اصلاح، ترمیم و نوسازی شد.


سرپرست امورآبفا شهرستان صالح‌آباد درخصوص این پروژه‌ها گفت: روستاهای «رحیم‌آباد»، «یکه باغ» و «جهان‌آباد علی اشرف» 110خانوار و 371 نفر جمعیت دارد که سال‌ها از مشکل کمبود آب رنج می‌بردند و اکنون از آب شرب پایدار برخوردار شدند.
محمد عالی‌نیا افزود: روستای رحیم‌آباد به خاطر پایین بودن قطر شبکه توزیع و مسدود شدن لوله‌ها به علت رسوب‌گذاری قنات با کمبود آب مواجه بود که در نتیجه اصلاح شبکه توزیع روستا به طول ۴۰۰ متر، مشکل آب شرب 50 خانوار با جمعیتی افزون بر155 نفر رفع شد.
 وی همچنین با اشاره به ناپایداری آب در روستای «یکه باغ» خاطرنشان کرد: این مسئله موجب گلایه 40 خانوار با جمعیت 136 نفری ساکن شده بود که با اجرای پروژه اصلاح شبکه توزیع به طول 600 متر و استانداردسازی 33 انشعاب، چالش آب شرب روستاییان برطرف شد.
وی در ادامه با اشاره به اتمام پروژه تأمین آب روستای «جهان‌آباد علی اشرف» شهرستان صالح‌آباد اظهار کرد: در اجرای این عملیات 800 متر لوله‌گذاری، یک باب حوضچه شیرآلات ایجاد و20 انشعاب استانداردسازی شد و آب شرب پایدار در اختیار روستانشینان قرار گرفت.

خبرنگار: صاحبی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه