در جهاد تبیین باید با تطهیر و بزک پهلوی مقابله کرد

در جهاد تبیین باید با تطهیر و بزک پهلوی مقابله کرد

سومین نشست توانمندسازی و تجربه‌نگاری فعالان فرهنگی‌تربیتی مشهد با عنوان جهاد تبیین با حضور علاقه‌مندان عرصه فرهنگ و تربیت در سالن همایش‌های مؤسسه فرهنگی قدس برگزار شد.


​​​​​​​حجت‌الاسلام سید اباصالح راجی در این نشست که در ادامه دو نشست گذشته تجربه‌نگاران و فعالان فرهنگی‌تربیتی مشهد برگزار شد، با اشاره به این که جهاد تبیین فریضه‌ای قطعی و فوری است، گفت: مهم‌ترین سند جهاد تبیین برای ما بیانیه گام دوم انقلاب است که هرچه بخواهیم در این بیانیه وجود دارد. چنانچه بخواهیم در راستای جهاد تبیین کار کنیم باید به بیانیه گام دوم مسلط باشیم.
حجت‌الاسلام راجی عنوان کرد: همچنین در جهاد تبیین باید با تطهیر و بزک پهلوی مقابله کرد، چراکه دشمن در تلاش است حکومت فاسد پهلوی را بزک کند تا ثابت کند در دوران پهلوی مردم در رفاه بودند اما قدر ندانستند و حالا پس از 40سال انقلاب بفهمند که اشتباه کرده‌اند و حکومت را عوض کنند. در حالی که در زمان پهلوی واقعیت‌ها و مشکلات بسیاری وجود داشت که آن‌ها را بیان نمی‌کنند. 
این پژوهشگر و استاد حوزه افزود: از دیگر برنامه‌های جهاد تبیین برای روشن‌نمایی، شفاف‌سازی و مقابله با بزک و تطهیر حکومت فاسد پهلوی، بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی به مردم است. وی افزود: اگرچه در کشور مشکلاتی وجود دارد اما دشمن می‌خواهد مشکلات را به پای گفتمان انقلاب بگذارد درحالیکه هر زمان انقلابی عمل کردیم موفق شدیم و مشکل آن جایی ایجاد می شود که از انقلاب و گفتمان انقلاب روی‌برگردانیم.

خبرنگار: رسائی‌فر

برچسب ها :
ارسال دیدگاه