اعتبارات بانکی باید به حساب‌های استانی واریز شود

خراسان رضوی

اعتبارات بانکی باید به حساب‌های استانی واریز شود


​​​​​​​استاندار خراسان رضوی گفت: اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌ها باید به حساب‌های استانی واریز شود تا بتوانیم جریان اقتصادی را در خراسان رضوی مدیریت کنیم.
یعقوبعلی نظری در دیدار سید ضیاء ایمانی؛ مدیر عامل بانک صادرات ایران و هیئت همراه با بیان این مطلب خواست تا اعتبارات مربوط به مجوزها و فعالیت‌های مالی استان به چرخه اقتصاد استان وارد شود.
 استاندار خراسان رضوی افزود: اعتبارات بانکی که به حساب‌های دفاتر شرکت‌ها و سازمان‌های مستقر در تهران واریز می‌شود، نفعی برای استان ندارد.
 وی گفت: در استان مجوز صادر می‌کنیم که ظرفیتی را ایجاد نماییم؛ اما گاهی وقت‌ها شاهد آن هستیم که منابع مالی در تهران، واریز و بدون ورود به چرخه اقتصادی و نظارت استانی صرف می‌شود به همین دلیل برخی صنایع در استان حرکت مکملی ندارند.
نظری تأکید کرد: منبع‌ها و مصرف‌ها در محل صدور مجوز فعالیت، معنا دارد و تلاش ما این است که منابع مالی را تا حد امکان متوجه داخل استان کنیم.
 مدیر عامل بانک صادرات نیز با تشریح برنامه‌های مشترک بانک صادرات ایران و خراسان رضوی گفت: بانک صادرات در رتبه‌های بالای فهرست بانک‌هایی قرار دارد که درصد قابل توجهی از اعتبارات و تسهیلات خود را متوجه خراسان رضوی می‌کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه