حمایت شهرداری مشهد از ساخت نخستین دهکده پارالمپیک

حمایت شهرداری مشهد از ساخت نخستین دهکده پارالمپیک

شهردار مشهد درخصوص تشکیل نخستین دهکده پارالمپیک خاورمیانه در این شهر گفت: از این طرح استقبال می‌کنیم و پروانه، پایانکار و ۵۰ درصد هزینه ساخت این پروژه را شهرداری برعهده می‌گیرد.


سید عبدالله ارجائی در همایش نقش‌آفرینی تشکل‌های اجتماعی در تصمیم‌سازی شهری دسترس‌پذیر اظهار کرد: ۱۰ تا ۱۵درصد جامعه را افراد دارای معلولیت تشکیل می‌دهند و اگر جامعه‌ای نتواند از ۱۰۰درصد ظرفیت خود استفاده کند، باید به تدبیر مدیران آن شک کرد. 
وی
 افزود: در واقع شهری معلول است که نتواند به همه شهروندان خدمات ارائه دهد تا آحاد جامعه به راحت‌ترین شکل از خدمات شهر بهره‌مند شوند. این سیاست اصلی دوره ششم مدیریت شهری است.
شهردار مشهد بیان کرد: از ورزش افراد دارای معلولیت و جانبازان حمایت می‌کنیم و مبنای ما این است که خانم‌ها و دختران دارای معلولیت در عرصه ورزش نباید تنها باشند.
ارجائی خاطرنشان کرد: معتقدیم ابزارها و امکانات شهرداری و شهر باید در راستای فرهنگ‌سازی و آماده شدن جامعه در مواجهه با افراد دارای معلولیت باشد و اقدام‌هایی نظیر آبی کردن شهر به مناسبت روز اوتیسم و خریداری اتوبوس‌های دارای ویژگی خدمت‌رسانی به افراد دارای معلولیت از جمله این کارهاست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهردار مشهد ضمن اشاره به کمک برای دریافت پروانه ساختمانی برای ورزشکاران نابینا گفت: به دنبال این موضوع هستیم تا شرایطی ایجاد شود که افراد دارای معلولیت بتوانند به صورت ثابت و در مکان‌های مختلف به عرضه محصولات تولیدی خود بپردازند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه