اجرای ۴۰ پروژه آبرسانی در شهرستان‌های مرزی

اجرای ۴۰ پروژه آبرسانی در شهرستان‌های مرزی

 فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج‌نصر خراسان رضوی گفت: دشمن تمام تلاشش را در فضای مجازی به کار گرفته تا نظام اسلامی را ناکارآمد و ناموفق جلوه دهد و مردم را نسبت به نظام اسلامی ناامید کند.


اما خبرنگاران با کار فرهنگی و جهاد تبیین و همچنین حضور مردم با بصیرت در صحنه‌های انقلاب نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.سردار رجب‌زاده در نشست خبری تجلیل از خبرنگاران شرق خراسان با اشاره به ماندگاری مردم در مناطق مرزی و تحریم‌های ناجوانمردانه و تورم و گرانی و سوءمدیریت‌هایی که اعمال شده و مردم دچار مشکلات اقتصادی شدند، تصریح کرد: سپاه‌برای ماندگاری مردم در مناطق مرزی و روستایی در عرصه‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی و اجتماعی وارد اجرای پروژه‌های منطقه شمال‌شرق کشور شد.
وی ادامه داد: در راستای محرومیت‌زدایی سال گذشته در کشور بیش از ۱۰ هزار پروژه آبرسانی به سپاه واگذار شد که به ۲۰هزار پروژه افزایش یافت و درحال حاضر ۴۰پروژه آبرسانی در پنج‌شهرستان‌ مرزی تربت‌جام، تایباد، خواف، صالح‌آباد و سرخس توسط قرارگاه شهید قاجاریان اجرا می‌شود.
در قرارگاه امام ‌حسن‌مجتبی(ع) چهار اولویت کاری تعریف شده که شناسایی 10هزار روستا با چالش آبی که اکنون دو برابر شده و در آینده نزدیک راه‌سازی نیز در اولویت قرارگاه امام‌حسن‌مجتبی(ع) قرار می‌گیرد. 

خبرنگار: ابوالحسن صاحبی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه