خداقوتی شکوه مهری‌ها

خداقوتی شکوه مهری‌ها

به رسم هرسال دیروز بچه‌های مؤسسه بوستان شکوه مهر با کلی مهر و محبت میهمان ما در روزنامه قدس بودند. آن‌ها که ما را همراه و در کنار خودشان می‌دانند و همین طور هم هست، آمدند تا خداقوتی بگویند به همکاران قدسی در گرامیداشت روز خبرنگار.


​​​​​​​عبدالله و علی به نمایندگی از 400 کودک و معلول ذهنی بی‌سرپرست مقیم مؤسسه بوستان شکوه مهر و آسایشگاه شهید بهشتی افتخار دادند تا دقایقی در کنار ما باشند و فضای کاریمان را دگرگون کنند. خوشحالمان کردند با آنچه از خود و دوستانشان در مؤسسه بوستان شکوه مهر گفتند. رو به جلو حرکت کردن سختی‌های خاص خودش را دارد در این شرایطی که انجام ساده‌ترین کارها دشواری‌هایش صدچندان شده است. این بچه‌ها اما با حمایت دلسوزان و زحمتکشان بوستان شکوه مهر چتر مهربانی را هر روز بیشتر از گذشته روی سرشان احساس و برای بانیانش دعا می‌کنند.
دیروز اگر شکوه مهر به مشهد ختم می‌شد، شنیدیم که دامنه این چتر مهربانی به شهرستان بجستان و تهران نیز رسیده است. این را هم بگوییم که به زودی آن‌ها صاحب بزرگ‌ترین مرکز ضایعه نخاعی در کشور خواهند شد. راستی شکوه‌ مهری‌ها صاحب دانشگاه هم شده‌اند که در آینده از درس و دانشگاه آن‌ها نیز برایتان خواهیم گفت.

خبرنگار: هاشم رسائی فر

برچسب ها :
ارسال دیدگاه