نشست «خبرنگار؛ عضو شانزدهم شورا»

به ابتکار شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد

نشست «خبرنگار؛ عضو شانزدهم شورا»

خبرنگاران مشهدی به دعوت شورای اسلامی این شهر به مناسبت روز خبرنگار در نشستی با عنوان «خبرنگار؛ عضو شانزدهم شورا» نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون «حال شهر را چگونه خوب کنیم» ارائه کردند.


در این نشست به پیشنهاد خبرنگاران و موافقت کمیسیون فرهنگی شورای شهر، لایحه نام‌گذاری معابری به نام خبرنگاران مرحوم مشهدی ارائه شد.
برخی اعضای شورای ششم شامل فاطمه سلیمی، حسین حسامی، موسی‌الرضا حاجی بگلو، غلامرضا صاحبی، مجید عسگری، حجت‌الاسلام حسن منصوریان، حمید ضمیری، سید ابراهیم علیزاده، مجید دبیریان و حسن کریمدادی در این نشست حضور داشتند و به نظرات خبرنگاران گوش فرا دادند.
وجود ضعف در فعالیت‌های فرهنگی شورای شهر و مدیریت شهری از عمده مواردی بود که بیشتر رسانه‌ها به نقد آن پرداختند.
توجه به برپایی مراسم جشن و شادی در مناسبت‌های مختلف، فضا آرایی‌های شاد در مشهد، ساماندهی معتادان متجاهر، بها دادن به خواسته شهروندان در توسعه شهر، تشدید نظارت بر عملکرد شهردار، تقویت فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی برای آبادانی شهر و بها دادن به نقدهای سازنده از جمله مواردی است که برای حال خوب شهر مشهد از سوی خبرنگاران در این نشست ارائه شد.
عمل به وعده‌های انتخاباتی و پرهیز از اقدامات پوپولیستی، پیگیری مشکلات حوزه زنان و نبود فضای کافی برای ورزش و تفریح بانوان، حمایت از زنان سرپرست خانوار، ساماندهی چالش‌های حاشیه‌نشینی در مشهد و پررنگ شدن اقدامات شورا و شهرداری در این مناطق از دیگر پیشنهادات و مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: اصحاب رسانه عضو شانزدهم شورای شهر هستند و اگر قلم و نقد رسانه نبود، به طور یقین امروز این مراسم را نمی‌توانستیم برگزار کنیم. موسی‌الرضا حاجی بگلو افزود: در کنار نظارت بر عملکرد مدیریت شهری، خود را ملزم به پاسخگویی به اصحاب رسانه و مردم می‌دانیم.
وی تأکید کرد: حال شهر مشهد خوب نیست و باید برای بازگرداندن حال خوش به این شهر تلاش کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه