75 درصد آماده‌ایم

ساپینتو، سرمربی استقلال در گفت‌وگو با قدس:

75 درصد آماده‌ایم

مرد پرتغالی در خلال تمرینات استقلال صحبت‌هایی با ما انجام داد که قابل توجه است.


ساپینتو با اشاره  به روحیه تیمی آبی‌پوشان گفت: « من یک استقلال کاملاً متحد می‌خواهم. بازیکنانی که از روی نیمکت تا درون زمین همگی برای یک هدف بجنگند وتلاش کنند. من استقلال همیشه مدعی می‌خواهم از بازیکنانی که درترکیب اصلی قرار گرفته‌اند می‌خواهم همواره بهترین عملکرد را داشته باشند. بازیکنانی هم که روی نیمکت می‌نشینند باید مانند بازیکنان داخل میدان برای رسیدن به پیروزی حریص باشند وهرگاه به بازی گرفته می‌شوند تمام تلاش خود را به کار بگیرند».  
ساپینتو درباره اینکه از روند آماده سازی راضی است این پاسخ را می‌دهد: «قدری زمان کم داشتیم، اما در اردوی ترکیه جبران شد. جا دارد از تلاش بازیکنان در این اردو تشکر کنم. همه روی نظم و انضباط کار کردند. مشکلی وجود نداشت. همه مسئولیت‌پذیر بودند. اگر مشکل حادی ایجاد نشود درروزهای آتی به 80 درصد آمادگی بدنی می‌رسیم. در حال حاضر این عدد 75 درصد است اما زمان زیادی تا آمادگی نهایی باقی نمانده است». 
مرد پرتغالی روی بیان این جمله تأکید مؤکد دارد: «برایم فرقی ندارد کدام بازیکن از کجا و با چه شرایطی به تیم آمده است. همه بازیکنان که پیراهن تیم بزرگسالان استقلال را می‌پوشند به یک اندازه شانس دارند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. ملاک من آمادگی است. هرکسی آماده باشد وارد ترکیب اصلی می‌شود. برای هیچ بازیکنی امتیاز خاصی قائل نیستم. امیدارم بهترین نتایج را بگیریم». 
از ساپینتو پرسیدیم که چرا درباره تقابل با سپاهان و مورایس از واژه جنگ استفاده کرده است؟ او در پاسخ گفت:« یک نبرد تمام عیار است. دو مدعی در ابتدای لیگ به هم برخورد کرده‌اند. قطعاً جنگ به پا خواهد شد. من آماده هر برخوردی هستم. هیجان این بازی را دارم. باید پیروز باشیم».

خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه