ساز ناکوک یحیی برای مدیران باشگاه

روایتی درباره پایان ماه‌عسل گل‌محمدی و درویش

ساز ناکوک یحیی برای مدیران باشگاه

ماجرای درگیری‌های گل‌محمدی با مدیران‌عامل باشگاه‌های لیگ‌برتری طرف قراردادش اتفاق جدیدی نیست اما با این حال همیشه تکرار می شود و بر حسب اتفاق همیشه به سود آقای سرمربی تمام شده است!


هرچند باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای هرگونه درگیری میان یحیی و رضا درویش را تکذیب کرده، اما از آنجا که چنین اتفاقی در موارد قبلی نیز تکرار شده بود، به نظر می‌آید این خبر نیز با وجود تکذیب از سوی باشگاه با یک مصاحبه آتشین از سوی طرفین این درگیری به نوعی تأیید شود تا جنگ و اختلاف میان آن‌ها کاملاً آشکار شود.
یحیی گل محمدی البته تنها در پرسپولیس چنین رفتاری را مرتکب نشد، بلکه پیش از آنکه توسط انصاری‌فرد به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شود با فرهاد حمیداوی به شدت دچار مشکل شده بود و علیه وی در نشست‌های خبری باشگاه پدیده مصاحبه‌های کنایه آمیزی انجام می‌داد، اما از زمانی که وارد باشگاه پرسپولیس شد، شرایط به کلی تغییر کرد.
او با انجام مصاحبه‌های تند و تیز علیه مدیران باشگاه سعی کرد از مدیران عامل این باشگاه امتیازهایی را دریافت کند. درگیری او با مهدی رسول پناه نمونه بارز این اتفاق بود تا حدی که وی وزیر ورزش و جوانان وقت را تهدید کرد اگر او را برکنار نمی‌کند وی از مسئولیت خود به عنوان سرمربی تیم استعفا خواهد داد.
هرچند عمر مدیریتی رسول پناه به دلیل درگیری‌های تند با برخی بازیکنان و گل محمدی زیاد طول نکشید اما یحیی در دوره مدیریت جعفر‌سمیعی هم با او دچار مشکل شد، اما علیه وی مصاحبه نکرد چون می‌دانست قدرت دوئل با این مدیرعامل را ندارد، البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که سمیعی نیز به صورت خصوصی به گل محمدی هشدار شدیداللحنی داد تا او به شکل کامل از منافع خود عقب‌نشینی کند.
اما این پایان تنش‌های یحیی با مدیران پرسپولیس نبود، او پس از رفتن سمیعی در مقطعی با مجید صدری روابط دوستانه ای داشت، اما عمر این روابط دوستانه زیاد طولانی نبود. نارضایتی یحیی هرچند تبدیل به جنجال آشکار نشد اما باعث شد گل‌محمدی، صدری را تحت فشار بگذارد تا همانند فرهاد مجیدی قراردادش را به مدت سه فصل تمدید شود.
با جدایی صدری و حضور درویش در پرسپولیس گمانه زنی ها در ارتباط با قطع همکاری احتمالی با گل‌محمدی و حضور یک مربی دیگر مطرح شد اما با وجود این، درویش تأکید به حفظ گل‌محمدی داشت و تلاش کرد با جذب ستاره های مدنظر روابط میان خود و سرمربی را تقویت کند. دوران ماه عسل درویش و گل محمدی خیلی زود تمام شد و پس از شروع توفانی در نقل و انتقالات و به پایان رسیدن موجودی حساب پرسپولیس یحیی دوباره ساز ناسازگاری را کوک کرد تا هواداران خیلی زود شاهد طلاق عاطفی میان این دو نفر باشند.
حالا باید دید با این تنش تکراری میان گل محمدی و مدیران عامل پرسپولیس آیا این بار هم زور سرمربی به مدیرعامل خواهد چربید یا اینکه مدیرعامل روی مواضع خود خواهد ایستاد و گل محمدی را وادار به عقب‌نشینی می‌کند؟

خبرنگار: سیناحسینی  

برچسب ها :
ارسال دیدگاه