شفافیت حقوق مدیران شهری منتفی نشده است

شفافیت حقوق مدیران شهری منتفی نشده است

در حالی که برخی رسانه‌ها از منتفی شدن اجرای طرح شفافیت حقوق مدیران شهرداری مشهد خبر می‌دهند، سخنگوی شورای شهر مشهد این موضوع را تکذیب می‌کند.
در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از منتفی‌شدن شفافیت حقوق مدیران شهری مشهد خبر دادند؛ طرحی که تصویب و اجرای آن با حاشیه‌های بسیاری همراه شده است. موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: چه کسی گفته این طرح کنسل شده است؟ آقای حسامی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع شورای اسلامی صحبتی از کنسل کردن این موضوع نکرده است.
وی افزود: ابتدا در تبصره ۸۴ لایحه بودجه۱۴۰۱ شهرداری مشهد آمده بود که تمام حقوق مدیران شهری باید شفاف‌سازی شود که این مصوبه به فرمانداری ارسال شد و در ایام اصلاح بودجه شهرداری این مصوبه برگشت خورد و دوباره اصلاح شد.
حاجی‌بگلو تصریح کرد: اصلاحیه این تبصره به این صورت بود که شهرداری هر سه ماه یک‌بار گزارشی از میزان دریافتی خالص مدیران شهرداری به شورای شهر ارائه کند تا مورد بررسی قرار گیرد. شورای شهر فهرست حقوق مدیران شهری را پس از آماده‌سازی زیرساخت‌های فنی لازم برای انتشار در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.
شهرداری مشهد تا ۳۱ تیرماه سال جاری فرصت داشته فهرست حقوق مدیران شهرداری را به شورا ارسال کند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است. ازاین‌رو بنده روز شنبه به رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نامه‌ای در راستای پیگیری دوباره اجرای تبصره ۸۴ شهرداری و شفافیت حقوق مدیران فرستاده‌ام. شفافیت حقوق مدیران شهری کنسل نشده و تبصره ۸۴ همچنان بر سر جای خود باقی و در حال انجام است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه