گلستان سیاه‌پوش عزای سیدالشهدا(ع) می‌شود

گلستان سیاه‌پوش عزای سیدالشهدا(ع) می‌شود

گلستان  

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از تشکیل هشت کمیته تخصصی به منظور تولید محتوای غنی و پربار در راستای ترسیم اهداف عاشورا در شهرستان‌های استان خبر داد.


حجت‌الاسلام رضا دیلمی با اشاره به اینکه استان گلستان به زودی یکپارچه سیاه‌پوش عزای حضرت سیدالشهدا(ع) می‌شود، تصریح کرد: امسال با تمهید مقدمات لازم، همکاری تشکل‌های دینی و انقلابی و راهبری این نهاد انقلابی و تبلیغی در قامت ستاد شئونات فرهنگی سراسر گلستان با شعار محوری «نجات اهل عالَم با حسین است» سیاه‌پوش و عزادار حضرت سیدالشهدا(ع) می‌شود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد: امسال در کنار برنامه‌های متعدد فرهنگی و بصیرتی در قالب هشت کارگروه تخصصی اعم از مساجد، بانوان، ادیان و مذاهب، تشکل‌ها، کودک و نوجوان، رسانه، فضاسازی محیطی و حماسی، ماه محرمِ پررنگ‌تر، پرمحتواتر، دارای پیام و برگرفته از درس‌های عاشورایی را در تمامی شهرستان‌ها ترسیم خواهیم کرد.  وی گفت: تشکل‌های دینی امسال نیز با عملکرد فاخر خود و با محوریت جهاد تبیین روح حماسه، امید، استقامت و مقاومت را در بستر حوزه‌های مراسم مذهبی نشر داده و دشمن را ناامید می‌کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه