۲۳۰ هیئت مذهبی در ایام محرم در ملایر فعالیت می‌کنند

۲۳۰ هیئت مذهبی در ایام محرم در ملایر فعالیت می‌کنند

همدان  

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: بیش از ۲۳۰ هیئت مذهبی برنامه‌های محرم را در مساجد، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و... در سطح شهر و روستاها شروع می‌کنند.


حجت‌الاسلام روح الله نجفی مقدم اظهار کرد: عزاداری ماه محرم در سطح شهرستان ملایر با حضور مبلغان اعزامی از قم و چندین گروه تبلیغی دیگر شروع خواهد شد.
وی با بیان اینکه این مبلغان به روستاها و مناطق محروم اعزام خواهند شد، گفت: همچون سال‌های گذشته برنامه‌های سنتی ویژه محرم در روستاها و مناطق مختلف و محروم ملایر برگزار می‌شود و در این راستا بیش از ۷۰ مداح و روضه‌خوان نیز در ایام محرم با عزاداری با اخلاص خود در این دهه به صورت ویژه و تخصصی در سوگ سید و سالار شهیدان مشغول فعالیت خواهند بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی در راستای تبیین پیام عاشورا و قیام امام حسین(ع) وارد کار خواهند شد، عنوان کرد: بیش از ۲۳۰ هیئت مذهبی، برنامه‌های محرم را در مساجد، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و... در سطح شهر و روستاها شروع می‌کنند.
حجت‌الاسلام نجفی مقدم یادآور شد: امسال در ماه محرم بیش از ۱۶۰ مبلغ به فعالیت‌های تبلیغی و روضه‌خوانی خواهند پرداخت و میزبان عزاداران هستند. حجت‌الاسلام نجفی مقدم با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیش گرفته خواهد شد، عنوان کرد: دسته‌های عزاداری از ۷محرم حرکت خود را در سطح شهرستان انجام خواهند داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه