«ویکی‌نویسی رضوی» به گام آخر رسید

«ویکی‌نویسی رضوی» به گام آخر رسید

با اعلام نتایج داوری، برگزیدگان نخستین دوره مسابقه بین‌المللی «ویکی‌نویسی رضوی» شناخته شدند.
حجت‌الاسلام دکتر حجت مدرسی، رئیس گروه مطالعات بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در این باره گفت: نخستین دوره مسابقه بین‌المللی «ویکی‌نویسی رضوی» که با همکاری معاونت امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی این آستان برگزار شد، از میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) آغاز شد و به مدت یک ماه به طول انجامید که با اعلام نهایی برگزیدگان به گام آخر رسید.
وی عنوان کرد: طبق اعلام نظر هیئت علمی این مسابقه، بیش از 90 مقاله در چهار رشته تولید، توسعه، ترجمه و عکس در 10 زبان فارسی، عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، ترکی استانبولی، مالایی، آلمانی، هندی و وینارایی نامزد شدند که در مجموع بیش از یک میلیون بایت محتوا به دانشنامه ویکی‌پدیا افزوده شد.
دکتر مدرسی در ادامه اشاره کرد: برای برگزاری این مسابقه سه داور متخصص در حوزه دانش‌نامه ویکی‌پدیا هر یک در زمینه تخصصی خود و به طور مستقل تمامی 90 مقاله منتخب را بررسی و نظر کارشناسی خود را اعلام کردند.
وی با اشاره به هدایای پیش‌بینی شده برای برگزیدگان گفت: از نفرات اول تا هشتم با اعطای وجه نقد و بسته تقدیمی تبرکات حرم مطهر قدردانی خواهد شد. همچنین نفرات صاحب رتبه نهم تا چهاردهم نیز با اهدای بسته تبرکات حرم مطهر قدردانی می‌شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه