بهترین کار را برای امام رضا(ع) انجام دهیم

بهترین کار را برای امام رضا(ع) انجام دهیم

برگزیده بخش عکس دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع): 
هنر عکاسی ابزار وسیعی برای گسترش فرهنگ رضوی است 

برگزیده دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: هنر عکاسی ابزار وسیعی برای گسترش فرهنگ رضوی است.
حمید وکیلی، برگزیده بخش عکس دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) اظهارکرد: هر چقدر این جشنواره‌ها بیشتر شود باز هم جای کار وجود دارد چون به لحاظ کاربردی، هنر عکاسی ابزار وسیعی برای گسترش فرهنگ رضوی است.
عکاس خبرگزاری فارس با بیان اینکه این جشنواره موجب اشتیاق عکاسان هنری و خبری به افزایش تولیدات رسانه‌ای در حوزه فرهنگ رضوی می‌شود، گفت: برگزیده شدن در این جشنواره موجب افتخار است اما من شبی که در حرم عکاسی کردم همان شب به نظرم جایزه‌ام را از امام رضا(ع) گرفتم چون توانستم در حرم ایشان عکس بگیرم.
وی گفت: عکس‌های من در شب بارانی قدر با موبایل ثبت شد و چون عکاس دیگری نبود، این عکس‌‌ها، خیلی در فضای مجازی چرخید و نزدیک به 150هزار بازدید در اینستاگرام داشت؛ پس از آن در خبرگزاری فارس نیز منتشر شد و در نهایت با پیشنهاد دوستان در این جشنواره شرکت کردم.
برگزیده  بخش برنامه تلویزیونی دومین  جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع): استفاده از بهترین قالب و عوامل برای برنامه‌های امام رضایی وظیفه ماست
برگزیده دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: همه ما موظفیم بهترین کار، بهترین سبک و قالب و بهترین عوامل را برای برنامه‌های امام رضایی به کار ببریم. هادی آشتیانی، برگزیده بخش برنامه تلویزیونی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: همه ما موظفیم بهترین کار، بهترین سبک و بهترین قالب و بهترین عوامل را برای برنامه‌های امام رضایی به کار ببریم و هیچ رقابتی در تولیدات امام رضایی نباید ملاک باشد و وظیفه ما این است که بهترین کار را انجام دهیم.  تهیه‌کننده ویژه‌برنامه رمضانی «مثل ماه» شبکه سه سیما افزود: عمده زحمت مجموعه مثل ماه در تولید فیلم‌های کوتاهی بود که با هماهنگی آستان قدس رضوی و آقای پوروزیری به‌عنوان کارگردان قطعه‌های نمایشی انجام شد. جا دارد از ایشان قدردانی شود چون کار بدیع و درجه‌یکی انجام داد و برای اولین بار پرونده‌های با موضوع شفایافتگان و کرامات امام رضا(ع) را در قالب فیلم داستانی تولید کرد و ما پخش کردیم و باید از ایشان تجلیل ویژه شود.
وی گفت: برنامه مثل ماه در ماه رمضان در قالب 30 شب برنامه با محوریت امام رضا(ع) تولید شد و امیدوارم موردپسند امام رضا(ع) هم بوده باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه