فضای جشنواره امام رضا(ع) رفاقتی است نه رقابتی

فضای جشنواره امام رضا(ع) رفاقتی است نه رقابتی

برگزیده بخش گزارش  خبری رادیویی و تلویزیونی دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع):
 فضای جشنواره امام رضا(ع) رفاقتی است نه رقابتی 

برگزیده دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: فضای جشنواره امام رضا(ع) نه تنها رقابتی نیست بلکه رفاقتی است. 
مهدی رهنما، برگزیده بخش گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: من در بخش رسانه‌های صوتی و تصویری و با محور زائر و زیارت در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) شرکت کردم. در این حوزه همه همکاران رسانه‌ای‌ام برای معرفی سیره و فرهنگ رضوی تلاش می‌کنند تا به عنوان خادم‌الرضا(ع) بتوانند در بهترین شرایط ممکن با پرداختن به سوژه‌های جذاب، مروج سبک و شیوه زندگی اسلامی در جامعه باشند. 
وی گفت: وقتی به شما اعلام می‌کنند برای دومین سال متوالی لطف و محبت امام مهربانی‌ها شامل حالت شده و برگزیده بهترین جشنواره ایرانی اسلامی و جهان اسلام شده‌ای، خوشحال و مسرور می‌شوی و برگزیده شدن در بین بهترین‌های رسانه، بهترین پاداش است که از امام رئوف(ع) دریافت می‌کنی؛ هرچند دوستان عزیزم نیز در این حوزه زحمات زیادی کشیده‌اند.
برگزیده بخش پویانمایی دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع): 
وقتی اثر با معنویت گره می‌خورد معنایی دیگر پیدا می‌کند

برگزیده جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: وقتی اثر با مسائل معنوی گره می‌خورد، معنایی دیگر پیدا می‌کند.
فاطمه خدیور، برگزیده همدانی بخش پویانمایی و موشن‌گرافی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: نام جشنواره و شهری که در آن جشنواره برگزار می‌شود و همچنین اثری که با مسائل معنوی گره می‌خورد، معنایی دیگر پیدا می‌کند. هدف من از خلق این اثر این بود که کاری فراتر از روزمرگی‌ها انجام دهم و این دغدغه‌ام بود که برای من دلنشین و ماندگار است.
جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) حال و هوای متفاوتی دارد. وی با بیان اینکه هر جشنواره‌ای با هر موضوعی که برگزار می‌شود سبب جلب نظر اهالی رسانه می‌شود، گفت: خیلی‌ها از روی دغدغه و برخی نیز به خاطر جشنواره اثری خلق می‌کنند که این موجب ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف رضوی می‌شود.
امیدوارم این جشنواره سرآغاز معنویت گرایی در کارهای هنری باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه