کرمانشاه میزبان رئیس‌ جمهور است

کرمانشاه میزبان رئیس‌ جمهور است

کرمانشاه  

 استاندار کرمانشاه گفت: رئیس‌جمهور امروز به کرمانشاه سفر می‌کند.


بهمن امیری‌مقدم اظهار کرد: همه ما در استان باید ید واحده برای استفاده صحیح از این سفر باشیم؛ زیرا این یک فرصت بسیار خوب برای معرفی ظرفیت‌های استان و انعکاس مشکلات است.
وی با بیان اینکه برنامه بعدازظهر سفر، ارتباط مردمی و چهره به چهره ساعت 17:30 در ورزشگاه 6هزار نفری امام خمینی(ره) است، عنوان کرد: هیچ محدودیتی برای حضور مردم نیست.
امیری‌مقدم با اشاره به اینکه نشست اداری و شورای گفت‌وگو و اشتغال با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: وزرا در شهرستان‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و مشکلات احصا شده در شورای اداری مطرح می‌شود.
وی با بیان اینکه 10 وزیر و معاونان رئیس جمهور در این سفر حضور دارند، افزود: 80 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد و 200 طرح و پروژه اساسی احصا شده و در این سفر تعیین تکلیف خواهند شد.
امیری‌مقدم با اشاره به اینکه سدی که باید 12 سال پیش افتتاح می‌شد، اکنون مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در این سفر پروژه سامانه سردسیری تعیین تکلیف می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کیفی سازی و افزایش ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه نیز در این سفر مورد توجه است و 80 درصد به ظرفیت آن افزوده می‌شود، گفت: عملیات اجرایی بیش از 30 هزار واحد مسکونی مسکن ملی در طرح جهش تولید مسکن آغاز می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه