۱۱ شهرستان گلستان سینما ندارد

۱۱ شهرستان گلستان سینما ندارد

گلستان  

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان گفت: شهروندان ۱۱ شهرستان این استان سینما ندارند که برای حل این مشکل و تأمین نیاز فرهنگی مردم از سرمایه‌گذاری بخش‌ خصوصی استقبال می‌کنیم.


سیدحسام بنی‌فاطمه اظهار کرد: در صورت وجود تعامل و برخورداری از شرایط مناسب، طبقات فوقانی پاساژها و مراکز خرید یا مراکز تجاری استان تجهیز و از آن به عنوان سالن سینمایی چندمنظوره استفاده خواهد شد تا مشکل کمبود سینما در استان برطرف شود.
وی بیان کرد: گرگان دو سینما و شهرستان‌های آزادشهر و گنبدکاووس هر کدام یک سینما با مجموع ظرفیت هزار و ۸۲۷ صندلی دارند و بقیه مناطق گلستان از داشتن سینما محروم هستند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان به بهره‌برداری از پردیس سینمایی گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: این مکان با ۶ سالن شامل قابوس با ۳۸۶ صندلی، گنبد با ۲۷ صندلی، آبشار با ۲۶ صندلی، مهتاب با ۳۹ صندلی، گلستان با ۲۵ صندلی و کودک رنگین‌کمان با ۲۴ صندلی بزرگ‌ترین پردیس سینمایی شمال کشور است.
وی ادامه داد: در راستای توسعه سینماهای 
تحت پوشش حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان، نوسازی و بازسازی سینماهای بهمن گرگان و بهمن آزادشهر در دستور کار قرار دارد که ظرفیت سینما بهمن گرگان از دو سالن به پنج سالن و سینما بهمن آزادشهر از یک سالن به دو سالن افزایش خواهد یافت.
بنی‌فاطمه یادآور شد: گرگان به عنوان مرکز استان یک سالن تخصصی تئاتر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی دارد که متأسفانه جوابگوی نیاز علاقه‌مندان به این حوزه نیست.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه