۶۱۰ آسیب‌دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

۶۱۰ آسیب‌دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

سیستان و بلوچستان   مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۶۱۰ آسیب‌دیده از سیلاب استان در ۶۵ روستا توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند و این روند همچنان تداوم دارد.
علیرضا میربهاءالدین اظهار کرد: در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب استان، اقدامات جمعیت هلال احمر از ۱۴ تا ۲۱ تیر ماه به ۶۵ روستا در شهرستان‌های خاش، ایرانشهر، نیکشهر، سرباز و مهرستان انجام گرفت.
وی بیان کرد: خدمات امدادرسانی به ۶۵ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان توسط ۴۵ تیم عملیاتی به همراه ۱۹۸ نجاتگر و کارکنان و ۴۶ خودرو عملیاتی انجام گرفته است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تعداد آسیب دیدگان را ۶۱۰ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۳۵۶ نفر در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.
وی ادامه داد: ۸۳ دستگاه چادر امدادی، ۱۱۳ تخته موکت، 293 تخته پتو، ۲۸۶ کیلوگرم نایلون،۱۸۱ بسته سبدغذایی، ۴۰۰ کیلوگرم برنج، ۳۸۴ قوطی کنسروجات، فانوس، ست بهداشتی، قند و شکر و والور از جمله اقلام توزیع شده بین آسیب دیدگان از سیل و آبگرفتگی در جنوب استان بوده است.
میربهاءالدین اظهار کرد: خدمات امدادرسانی به آسیب‌دیدگان همچنان ادامه دارد و نجاتگران هلال احمر تا پایان سیل و آبگرفتگی  در کنار آن‌ها خواهند بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه