۴۵ جواز تأسیس صنعتی در بوشهر صادر شد

۴۵ جواز تأسیس صنعتی در بوشهر صادر شد

بوشهر  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال ۴۵ جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۷هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال در این استان صادر شده است.


مهدی صفوی افزود: پیش‌بینی می‎‌شود با تحقق این میزان سرمایه‌‎گذاری یک هزار و ۶۸۸ فرصت شغلی در بخش‌های گوناگون از جمله صنایع فلزی، غیرفلزی و معدنی در استان بوشهر ایجاد شود.
وی در ادامه به افزایش میزان اشتغال در این استان اشاره کرد و گفت: در این مدت از نظر پیش‌بینی سرمایه‌گذاری، جواز تأسیس ۴۱ درصد و اشتغال ۶درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.
صفوی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان سال جاری ۲۴۵ فقره جواز تأسیس صنعتی با ۹۸ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و 5هزار و ۶۳۵ نفر اشتغال و صدور ۴۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۰هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال و اشتغال ۷۳۶ نفر پیش‌بینی شده است.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همچنین در سه ماه نخست سال جاری ۶پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری 4 هزار و ۹۴  میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۴ نفر صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر سرمایه‌گذاری ۷۴۵ درصد و از نظر اشتغال ۵۲ درصد رشد نشان می‌دهد.
وی نهضت ساخت داخل با محوریت خوداتکایی در تولید برخی کالاهای حساس را یکی از راهبردهای اساسی برای تحقق شعار سال عنوان کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه