برق مشترکان پرمصرف اهواز قطع می‌شود

برق مشترکان پرمصرف اهواز قطع می‌شود

خوزستان  

مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: برق مشترکان پرمصرفی که به الگوی تعیین شده به ویژه در ساعات پیک توجه نکنند، قطع می‌شود.


​​​​​​​ عبدالحمید عباس‌ شیاری اظهار کرد: برابر دستورالعمل ابلاغ شده در راستای گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۱، در صورتی که مشترک یا مشترکانی توصیه‌ها و اخطارهای پیامکی ارسالی از سوی سامانه این شرکت را مورد توجه قرار نداده و زمینه ناپایداری و نبود استمرار خدمت‌رسانی را فراهم کنند، برق این مشترکان در راستای رفاه عمومی قطع خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود تولید برق ناشی از خشکسالی پیش آمده طی دو سال متوالی در راستای کنترل بار شبکه تفاهم‌نامه‌هایی با صنایع و بخش کشاورزی منعقد شده و طرح‌های تشویقی نیز لحاظ شده تا بتوانیم شرایط موجود را کنترل کنیم.
شیاری افزود: همچنین زمان کاری ادارات، بانک‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها از ساعت ۱۶ به ساعت ۱۳:۳۰ کاهش یافته است. در این زمینه برق دستگاه‌هایی که دستورالعمل کاهش مصرف را نادیده گرفته‌اند، قطع شد تا شاهد کاهش بار شبکه در ساعت پیک یا اوج مصرف در جهت رفاه و آسایش عمومی شهروندان باشیم.
مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: شرایط جوی طی روزهای گذشته علاوه بر گرمای شدید، همراه با گرد و خاک مستمر با غلظت‌های متغیر بوده است و در چنین وضعیتی برخی از مشترکان توصیه‌های جدی کارشناسان را مدنظر قرار نداده و بیش از تعرفه در ساعت پیک مصرف داشته‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه