یک بام و دو هوای امتیازدهی در آزمون

یک بام و دو هوای امتیازدهی در آزمون

شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش به نحوه امتیازدهی داوطلبان زن در آزمون انتقاد دارند. ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برگزار و نتایج هم پس از کش‌وقوس فراوان در هفته‌های گذشته اعلام شد. پس از اعلام نتایج، تیر انتقادها و گلایه‌های داوطلبان زن به امتیاز تأهل و … نشانه رفت و پس از پیگیری سازمان سنجش و سازمان امور اداری و استخدامی و… طی ابلاغی امتیاز تأهل برای بانوان شرکت‌کننده در نظر گرفتند اما آن طور که از گلایه‌ها بر‌می‌آید این امتیازدهی براساس نرخ باروری در شهرستان مربوط است و با اینکه بسیاری از دعوت‌شدگان به مصاحبه نیمی از مراحل را طی کرده‌اند، برخی داوطلبان زن در صف امتیازگیری تأهل هستند.
یکی از شرکت‌کنندگان در آزمون در گفت‌وگو با مهر می‌گوید: با چند صدم امتیاز اختلاف با نمره نهایی حد نصاب اعلام‌شده، دعوت به مصاحبه نشدم و امتیاز تأهل هم برخلاف آنچه در دفترچه اعلام شده بود به زنان متأهل تعلق نگرفته است.
مجتبی لاری، معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان جنوبی در این باره می‌گوید: این امتیاز برای بانوان متأهل براساس نرخ باروری شهرستان محل تولد اعمال می‌شود و طی نامه‌ای این تقاضای پیگیری از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مکاتبه با وزارت کشور در حال انجام است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه