افزایش چهاربرابری طرح‌های کارآفرینی

افزایش چهاربرابری طرح‌های کارآفرینی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در سه ماه نخست امسال طرح‌های مصوب اشتغال، کارآفرینی و تولید در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار برابر افزایش یافت.
به گزارش ایرنا، مرتضی ذاکریان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: تعداد طرح‌های مصوب برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه۱۴۰۰ در سه ماه نخست امسال به بیش از ۲هزار و ۲۸۴ طرح رسیده است. این در حالی است که این طرح‌ها تا پایان سال گذشته ۵۸۰طرح بوده است.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات بند «الف» تبصره ۱۸ در استان بیان کرد: این تسهیلات به منظور ایجاد و افزایش تولید، اشتغال و کارآفرینی و ارتقای رشد اقتصادی در استان پرداخت می‌شود.
وی اظهار کرد: مبلغ طرح‌های مصوب اشتغال و کارآفرینی پارسال ۱۰هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال بوده که در سال جاری به ۱۹هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال رسیده و ۷۷درصد رشد را نشان می‌دهد.
ذاکریان تصریح کرد: سند تحول دولت مردمی که به عنوان برنامه و خط مشی دولت و مبنای عمل قوه مجریه و دستگاه‌های اجرایی است، به تمامی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان ابلاغ و مقرر شد دستگاه‌های ذی‌ربط با هماهنگی و تقسیم کار برنامه‌های عملیاتی ذیل این سند را ارائه کنند.
وی گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی با طراحی سامانه سادا تمامی اداره‌ها را ملزم به ثبت اموال خود در این سامانه کرده تا به‌صورت کامل دارایی‌های دولت در همه شهرهای کشور مشخص شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی هم در این دیدار با اشاره به شعار سال و حمایت از پروژه‌های دانش‌بنیان پیشران و نقش اداره کل امور اقتصادی استان در توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و ظرفیت‌های خالی بنگاه‌های تولیدی، بر رفع موانع و تسهیل امور و کمک به اصلاح فرایندها و تسریع در صدور مجوزهای مربوط تأکید کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه