لمس محرومیت در «زهکلوت »

رئیس‌جمهور در آخرین سفر استانی دور نخست در میان طوفان شن به مناطق کم‌برخوردار کرمان رفت

لمس محرومیت در «زهکلوت »

روز گذشته تصویری از رئیس جمهور در فضای مجازی همه گیر شد که او را هنگام طوفان شن در بین مردم روستای کروچان از توابع شهرستان زهکلوت استان کرمان نشان می دهد.


رئیس جمهور در سی و یکمین و آخرین سفر استانی دور نخست دولت سیزدهم، عصر پنجشنبه ۲۰ مرداد از طریق فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وارد کرمان شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در سفر استانی‌اش به کرمان تأکید کرد: هیچ مأموریتی جز اجرای عدالت در دولت نداریم و همه فعالیت‌ها با همین محوریت انجام می‌شود.به گزارش ایرنا او در جمع مردم شرق استان کرمان در مسجد جامع شهر بم اظهار کرد: اگر در جایگاه‌های اداری اجرای عدالت نباشد، ارزشی ندارد.
وی گفت: در بودجه ۱۴۰۱ نیز محور را در تقسیم ظرفیت‌های کشور با محوریت عدالت گذاشتیم و تصمیم‌گیری‌ها مستند به آمایش سرزمینی بود تا هرجا محرومیت بیشتر است، بیشتر توجه شود.رئیسی گفت: باور ما این است که هر کاری به دست مردم انجام گیرد، کار درستی است.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت از تولید در همه بخش‌ها بر لزوم پشتیبانی دولت از کشاورزان و نخیلات نیز تأکید و بیان کرد: تصدی‌گری در دولت باید کاسته شود و نقش بخش خصوصی و کشاورزان و مردم در آن افزوده شود.شرکت در نشست شورای اداری و حضور در جلسه خبرنگاران از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور در کرمان بود.
این دومین سفر رئیس دولت سیزدهم به استان کرمان است؛ زمستان پارسال نیز در جریان سیل مخرب، وی به این استان سفر کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه