نگران تراکم جمعیت برای  تحویل گذرنامه اربعین هستیم

نگران تراکم جمعیت برای  تحویل گذرنامه اربعین هستیم

کرمان


  رئیس اداره پست بم که توصیه دارد شهروندان شهرستان‌های شرقی استان کرمان اقدام برای اخذ گذرنامه اربعین را به روزهای پایانی موکول نکنند، می‌گوید: طبق رویه سال‌های گذشته نگران مواجهه با تراکم جمعیت هستیم که اگر مردم همکاری کنند مشکلی پیش نخواهد آمد. مجتبی قلعه خانی با اشاره به اینکه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین فرایند توزیع گذرنامه توسط شرکت ملی پست انجام می‌شود، اظهار کرد: زائران به ‌منظور دریافت به موقع گذرنامه باید زودتر برای اخذ آن اقدام کنند.
وی بیان ‌کرد: اربعین امسال با شهریور ماه همزمان شده و در این ماه نیز برداشت و ارسال خرما در شهرستان‌های شرقی استان از طریق پست بم انجام می‌شود که در کنار حضور مراجعان عادی سبب افزایش حجم کارها و مأموریت‌ها می‌شود.
قلعه‌خانی بیان کرد: شبکه پستی برای انجام عملیات فنی فرایند توزیع گذرنامه زائران اربعین حسینی توجه ویژه‌ای خواهد داشت؛ اما این مهم، نیازمند همیاری شهروندان در مراجعه زودهنگام برای دریافت گذرنامه خواهد بود.
وی افزود: طبق رویه سال‌های گذشته متأسفانه بیشتر مردم اخذ گذرنامه‌های خود را برای دقیقه‌های پایانی می‌گذارند و این موضوع سبب می‌شود خدمات‌دهی به شهروندان به‌ کندی صورت گیرد. قلعه‌خانی ادامه داد: اداره گذرنامه اعلام کرده بارکد گذرنامه‌ها را در اختیار کسی قرار نمی‌دهد. بنابراین مردم انتظار دارند با مراجعه به پست، سریع گذرنامه پیدا شود و در اختیار شخص قرار گیرد که این کار زمانبر است.
وی اظهار کرد: در سال‌های قبل از شیوع کرونا در ۱۰ روز پایانی نزدیک به اربعین، مردم بیشترین مراجعه را برای دریافت گذرنامه داشتند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه