تخصیص ۵۰میلیارد اعتبار برای خرید نردبان آتش‌نشانی بجنورد

تخصیص ۵۰میلیارد اعتبار برای خرید نردبان آتش‌نشانی بجنورد

شهردار بجنورد از تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید نردبان آتش نشانی خبر داد و گفت: برپایه وعده شرکت خارجی سازنده ، تا هشت ماه دیگر نردبان به بجنورد تحویل داده می شود. جواد حمیدی در نشست خبری با موضوع دستاوردهای سفر هیئت دولت به خراسان شمالی اظهار کرد: خوشبختانه در سفر دولت به استان با پیگیری‌های انجام شده، مصوبات خوبی برای شهر بجنورد به تصویب رسید، به طوری که وزیر کشور برای اجرای ۱۲ مورد، دستور داد،  طوری که با الحاق ۲۷۰ هکتار زمین به محدوده شهر بجنورد موافقت شد که این امر پس از بررسی در وزارت راه  و شهرسازی، محقق می‌شود.
وی‌افزود: خرید ۲۰دستگاه میدل باس برای توسعه حمل و نقل مرکز استان، تخصیص ۳۵میلیارد تومان برای کارخانه کمپوست و خرید زباله سوز، طرح توسعه امامزاده سلطان سید عباس(ع) در مرکز استان برای تأمین سه هکتار زمین و واگذاری آن به شهرداری، رسیدگی به مشکل استخدامی ۴۱۷ نفر از نیروهای شاغل در فضای سبز، پسماند و سی.ان.جی از مواردی بود که برای آن از سوی دولت دستور صادر شد.
شهردار بجنورد در ادامه با اشاره به مطالبات شهرداری از نهادهای دولتی گفت:  شهرداری‌های استان از نهادهای دولتی حدود ۸۰۰ میلیارد تومان طلب دارند که ۳۰۰ میلیارد آن مختص بجنورد است.
حمیدی در خصوص املاک قولنامه ای نیز گفت: املاک قولنامه‌ای معضلی است برای شهروندان و مدیریت شهری که در حال حاضر زمین هایی در پیرامون شهر وجود دارد که قولنامه ای هستند و سند ندارند و موفق شدیم دستور وزیر کشور در این خصوص را اخذ کنیم تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه