۳ سال برای پرسپولیس مجانی بازی کردم!

شجاع خلیل‌‌زاده در واکنش به شکایت سرخ‌ها

۳ سال برای پرسپولیس مجانی بازی کردم!

باشگاه پرسپولیس مدعی است شجاع خلیل‌زاده به‌صورت غیرقانونی قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده و به الریان پیوسته و از این رو خواستار پرداخت غرامت از سوی مدافع پیشین خود و باشگاه قطری شده است. در همین راستا هم اعلام شد مدیران پرسپولیس در حال پیگیری این پرونده از طریق فیفا و شکایت از شجاع خلیل‌زاده هستند.
شجاع خلیل‌زاده در واکنش به این موضوع به تسنیم گفت:من 3 میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارم و حالا آن‌ها مدعی شدند می‌خواهند شکایت کنند؟ من بیش از سه سال در این تیم زحمت کشیدم و در نهایت هم در حالی از پرسپولیس جدا شدم که 3 میلیارد از پولم را نگرفتم و شکایتی هم نداشتم. حالا چطور می‌خواهند شکایت کنند؟ متأسفانه هر وکیلی که به باشگاه پرسپولیس می‌آید از این تزها می‌دهد! من با اینکه از پرسپولیس طلب داشتم، ولی به احترام باشگاه و هواداران هیچ حرفی در این مورد نزدم، ولی آن‌ها دو سال است که مدام از شکایت صحبت می‌کنند.
او در ادامه افزود:من 10 بار به باشگاه زنگ زدم که صحبت کنم، ولی موفق نشدم. من حاضرم نیمی از طلبم را ببخشم، ولی جالب اینجاست که آن‌ها می‌خواهند شکایت کنند. متأسفانه برخی در باشگاه می‌خواهند من را برابر هواداران قرار دهند و زمانی هم که از پرسپولیس جدا شدم مشابه چنین رفتارهایی وجود داشت تا مرا برابر هواداران قرار دهند. 
خلیل‌زاده با اشاره به شرایط مالی قراردادش در سال‌هایی که در پرسپولیس حضور داشت، گفت:من سه سال برای پرسپولیس مجانی بازی کردم و از باشگاه پرسپولیس می‌خواهم که قراردادم را منتشر کند.جالب اینجاست در حالی از پرسپولیس جدا شدم که 3 میلیارد طلب داشتم. اگر جدایی من غیرقانونی بود چطور 3میلیارد از این باشگاه طلب داشتم؟  اگر من غیرقانونی جدا شده بودم پرسپولیس 100 بار از من شکایت کرده بود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه