تنور انتخابات فوتبال داغ شد

نگاهی به نامزدهای احتمالی فدراسیون

تنور انتخابات فوتبال داغ شد

 68 روز دیگر از رئیس جدید فدراسیون فوتبال رونمایی خواهد شد تا پس از 6 ماه بلاتکلیفی مدیریت فوتبال برای چهار سال به دست منتخب مجمع سپرده شود.


هرچند هنوز مشخص نیست در طول مدت نام نویسی چه کسانی برای حضور در انتخابات هشتم شهریورماه پیشقدم خواهند شد، اما پیش‌بینی می‌شود همانند دوره قبلی انتخابات فوتبال تنها چهره های فوتبالی برای نام نویسی راهی سئول شوند. اما یکی از سؤال‌های مهم و کلیدی در این مقطع نحوه آرایش نامزدهای پست ریاست فدراسیون فوتبال است؛ آنچه تاکنون قطعی به نظر می‌رسد ورود  دوباره حیدر بهاروند برای پست ریاست است، در کنار او ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون نیز برای شرکت در انتخابات نام‌نویسی خواهد کرد تا شاید رویای دست نیافتنی خود را به این ترتیب تحقق بخشد. اما جدا از تصمیم قابل پیش‌بینی این دو نامزد احتمالی ریاست فدراسیون فوتبال، گفته می‌شود مهدی محمد نبی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال نیز تصمیم گرفته است برای پست ریاست نام نویسی کند تا به این ترتیب به عنوان یکی از نامزدهای شاخص در حوزه فوتبال بتواند با سایر رقبا رقابت کند.
در همین میان گمانه‌زنی‌های فراوان در حال انجام است که مصطفی آجورلو نامزد انتخابات گذشته فدراسیون فوتبال و مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال نیز قصد حضور در انتخابات فوتبال را دارد اما مشخص نیست آیا با توجه به مسئولیت کنونی و حواشی به وجود آمده در حوزه مدیریت باشگاه استقلال آیا وی همچنان تصمیم به شرکت در انتخابات را دارد یا خیر؟
البته به احتمال فراوان تعداد نامزدهای پست ریاست بیشتر نیز خواهد شد، اما بعید است چهره دانه درشتی وارد کارزار انتخابات فوتبال شود، هرچند برخی شایعات و گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که شاید برخی چهره های سیاسی به عنوان نامزد دولت وارد عرصه رقابت شوند که در صورت وقوع چنین اتفاقی به کلی سرنوشت انتخابات تغییر پیدا خواهد کرد و حکایت به شکل دیگری رقم خواهد خورد.
اما همزمان با این فعل و انفعالات این پرسش برای اهالی فوتبال به وجود آمده که آیا کیومرث هاشمی نیز همانند دوره قبلی برای انتخابات فوتبال نام‌نویسی خواهد کرد ؟ در این خصوص منابع خبری معتقدند احتمال ورود هاشمی به انتخابات فوتبال بسیار اندک است؛ چون وی تصمیم دارد برای انتخابات کمیته ملی المپیک نام‌نویسی کند که با توجه به جایگاه آن مجموعه طبیعتاً حضور وی در انتخابات فوتبال به کلی منتفی است.

​​​​​​​خبرنگار: سینا حسینی 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه