رویای بازی در رئال تمام نمی‌شود

جدیدترین صحبت‌های «ام باپه»

رویای بازی در رئال تمام نمی‌شود

این روزها کیلیان ام باپه پس از تمدید قرارداد خود با پاری سن ژرمن، در حال انجام مصاحبه‌های متعدد و ارائه توضیحات است. ستاره فرانسوی مصاحبه دیگری و این بار با BBC Sport داشت.

رویای بازی در رئال : هیچ‌وقت تمام نمی شود، هرگز... هرگز نمی دانید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. واقعاً افتخار می‌کردم که اسمم در کنار رئال مادرید قرار می‌گیرد. مطمئنم که باشگاه و هوادارانش درکم خواهند کرد. اما فکر می‌کنم درست چند روز بعد از اینکه قراردادم را تمدید کرده‌ام، گفتن اینکه رویای من بازی برای رئال مادرید است، بی‌احترامی باشد.  
جدایی از پاری سن ژرمن: در اسپانیا شما می‌توانید چنین بندهایی در قرارداد بگنجانید، اما در فرانسه نمی توانید. باید به باشگاهم احترام بگذارم. در حال حاضر بازیکن پاری سن ژرمن هستم. 
لیورپول: قبلاً با لیورپول مذاکره کرده بودم. چند سال پیش وقتی بازیکن موناکو بودم با نماینده‌های آن‌ها ملاقاتی داشتیم. لیورپول باشگاه بزرگ و خوبی است...  به تازگی هم کمی با آن‌ها صحبت کردیم، اما چیز زیادی نبود... با لیورپول مذاکره کردم چون باشگاه مورد علاقه مادرم است، مادرم عاشق لیورپول است. 
نقش پول در انتخاب تیم: وقتی مردم چنین چیزی می‌گویند کمی ناراحتم می‌کند. همیشه در مورد فوتبال، عناوین و بازی های مهم صحبت کرده ام... بحث‌های من هرگز مالی نبوده‌اند. با همه در رئال مادرید صحبت کردم، با پاری سن ژرمن هم گفت‌وگو کردم و آن‌ها می‌دانند که هرگز با رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز و نه ناصر الخلیفی در خصوص مسائل مالی صحبت نکرده‌ام. وکیلم کمی در خصوص مسائل مالی صحبت کرد، درست مثل مادرم، اما من نه! 
پست و استوری‌های بنزما: بله، بله، دیدم که خیلی از بازیکنان رئال مادرید هم چنین چیزهایی را منتشر کرده اند. چیزی برای گفتن ندارم. مسلماً وقتی به تیم ملی برویم، به کریم توضیح خواهم داد که چرا در پاریس ماندم، چون ما رابطه خوبی داریم. همه می‌دانستند که سال گذشته من می‌خواستم به مقصد رئال مادرید جدا شوم و فکر می‌کنم سال گذشته جدایی انتخاب خوبی بود. اما حالا فرق می‌کند چون من بازیکن آزاد بودم و مهم بود که دینم به کشورم را به نحوی ادا کنم. اگر جدا می‌شدم، به عنوان بازیکنی بزرگ جدا شده بودم اما یک بخش احساسی هم وجود دارد. فکر نمی‌کنم داستان من تمام شده باشد. کار من در پاری سن ژرمن تمام نشده بود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه